Kar nekaj let je že minilo od veličastnega praznovanja in predstave ob rojstvu novega fiata 500 in zdaj je treba širiti paleto različic ikonskega malega avtomobila – kar počno tudi pri miniju, mar ne? Izvorni fiat 500 je bil kratek, dolg slabe tri metre, 500L living pa meri 4352 mm. S to dolžino že lahko zadovolji številne potrebe lastnikov, saj je menda najkompaktnejši sedemsedežni enoprostorec v svoji kategoriji. Vendar nima sedmih sedežev že v osnovi, dodatna (z močnejšimi vzmetmi zadaj) je treba dokupiti za 520 evrov. Poglejmo, kaj se pri tem dogaja s prtljažnikom...
Skoraj dostavnik
Petsedežni living ima v prtljažniku najmanj 599 litrov prostora in je skoraj dostavnik. Povečate ga lahko do največ 1704 litrov. Dodatna sedeža, če sta zložena, zmanjšata osnovni prtljažni del na še vedno spodobnih 440 litrov, a postavljena na le 168. Sedem palčkov bi že moralo držati prtljago v naročju, ljudje pa le stežka, saj predvsem v zadnji vrsti res ni mnogo prostora. Namesto dodatnih sedežev si raje kupite dizajnerski kavni aparat za 270 evrov in ga preprosto postavite v odložišče za pijače ter stik je sklenjen. Potem se bo imelo štiri ali pet potnikov res imenitno.
Še vedno avtomobil brez motorja ni popoln. Ponudba se začne pri 0,9-litrskem bencinskem dvovaljniku, ki zmore 105 KM (77 kW), kar je vsekakor dovolj za spodobno hitrost 180 km/h. Vendar se vam bo motor morda zdel nekoliko prerobat za tako resen avtomobil, kot je novi living. Izberete lahko še bencinski motor, 1,4 litrski T-jet, ki zmore 120 KM (88 kW) in je bolj uglajen. Pri dizlih lahko izbirate med 1,3 M-jetom z ročnim ali robotiziranim menjalnikom – v obeh primerih zmore 84 KM (62 kW), kar zadošča za hitrost 165 km/h. Na voljo je še 1,6-litrski dizel s 105 (77 kW) ali 120 KM (88 kW). Menjalniki so šeststopenjski, razen pri obeh M-jetih 1,3, kjer sta petstopenjska. Posoda za gorivo ima prostornino 50 litrov, masa vozila pa je med 1365 in 1440 kg. V okviru razpoložljivega prostora je mogoče izbrati številne postavitve sedežev.
Tudi living ostaja zvest individualnim željam kupca in je na voljo v 19 barvnih odtenkih karoserije, tudi v dveh barvah, ima 15 različnih platišč ter opremi pop star in lounge. Pop star vključuje ročno klimatsko napravo, tempomat, ESC z dodatki, medijsko napravo, jeklena platišča in šest zračnih blazin. Za takšen model boste glede na izbrani motor odšteli od 15.060 do 18.300 evrov. Z opremo lounge stane vsak living 1900 evrov več ter dodaja dvoobmočno samodejno klimatsko napravo, lahka platišča, elektrificirano strešno okno, sklopni polički na naslonih prednjih sedežev ter obilo drobnih razvajanj. Pri tej opremi lahko odprete denarnico še za paket pack loft, ki preobleče notranjost v usnje, doda zadnja parkirna tipala ter kamero, in avtoradio uconnect z navigacijsko napravo (1770 evrov).
Living je fiat 500 samo še po imenu.