Spada med ikone, vozi se v razredu t. i. muscle cars. Nizek in širok, nič ameriško dolg (483 centimetrov), s presunljivim motornim oglašanjem in obarvan v močno rumeno-oranžno vzbuja pozornost. Je tipičen ameriški avto, a hkrati precej daleč od evropskega pojmovanja avtomobilske športnosti. Chevrolet camaro.
Za evropsko uporabo
Camaro je kupe, ki ga na slovenskih in tudi evropskih cestah ne prezreš, tudi ne preslišiš. Pod motornim pokrovom se namreč vrti tako rekoč tipičen ameriški motor: bencinski osemvaljnik (!) z gibno prostornino 6162 kubičnih centimetrov in 318 kW/432 KM pri 5900 vrtljajih v minuti. Dodan je ročni (!) šeststopenjski menjalnik, kar je dokaz, da je camaro v tej izvedbi vendarle namenjen evropski uporabi; na oni strani je v 99 odstotkih opremljen s samodejnim menjalnikom. In tudi v resnici je tako, da mu prav tak menjalnik ne bi nič škodoval. Camaro je namreč avto, ki silovito speljuje, se pelje največ 250 km/h in do 100 km/h pospeši v hitrih 5,2 sekunde, a je svojevrsten kralj predvsem na ravnem. Tam je suveren. Med ovinkom pa čutiš njegovo precejšnjo težo (skoraj 1800 kilogramov), manjka mu živahnosti in morda tudi neposrednosti, skratka, je pravzaprav tipičen predstavnik čezoceanske avtomobilske športne šole, ki se dokazuje predvsem na ravnem in uglajenem. Glede na vse skupaj se moraš in moreš sprijazniti tudi s porabo, ki se zlahka približa 15-litrskemu povprečju, še bolj zlahka je precej večja. Ja, na tej strani je drugače, precej drugače, tudi ko so v mislih športniki.
Svojevrstna armatura
Sicer pa je camaro kupe s štirimi sedeži. Resnici na ljubo sta zadnja dva zelo liliputanska, nekako v tem razredu je tudi prtljažnik s 384-litrskim volumnom. Malce svojevrstna je armatura, ki je daleč od tega, da bi bila oblikovno moderna in ergonomsko premišljena. Vse to je v drugem planu. Opreme je po ameriški navadi veliko; sediš nizko, nazaj (pričakovano) vidiš malo ali zelo malo, a ti zmore ugajati nekoliko pridušen zvok osemvaljnika, morda tudi pozornost, ki ga muscle car vzbuja na slovenskih cestah.
Camaro z osemvaljnikom je na prodaj za 57.000 evrov. Tolikšne konjenice za tako majhen denar skoraj ne najdeš pod slovenskim avtomobilskim soncem.