CHEVROLET

Američan iz Malibuja

Objavljeno 30. april 2013 20.00 | Posodobljeno 30. april 2013 20.00 | Piše: Janez Kovačič
Ključne besede: chevrolet malibu

Chevrolet malibu je klasična štirivratna limuzina, ki razvaja s prostornostjo, z malo z voznimi lastnostmi.

Malibu je klasična štirivratna limuzina, ki v karoserijskem pogledu ne ponuja presežkov. Foto: Boštjan Okorn

Ker je načeloma doma na drugi strani Atlantika, ima ameriško ime – malibu. Klasična štirivratna limuzina skoraj ameriških dimenzij, udobja in še česa. Najpomembnejši adut? Cena, ni dvoma, vse drugo je precej v ozadju.

Ameriška dolžina

K ameriškemu imenu pristaja tudi ameriška dolžina – malibu se potegne do 486 centimetrov, kar je v tem primeru povsem spodobno, ni pa izjemno ali značilno jenkijevsko. Limuzina ne ponuja kakšnih posebnih karoserijskih potez, v spominu morda še najbolj ostane stopničast zadek oziroma pokrov prtljažnika. Ker sta tako Chevrolet kot tudi Opel sestavna dela ameriškega koncerna General Motors (GM), ni posebno presenetljivo, da malibu osnovo deli z nam bolj znano opel insignio. Prednost ali slabost, minus ali plus? Nič od tega ...

V notranjosti bodo predvsem sopotniki najprej in najbolj cenili udobje oziroma prostornost. Znova omenjam, da ima malibu povsem enako medosno razdaljo kot insignia (273 centimetrov), vendar je veliko bolj radodaren s prostorom spredaj, še bolj zadaj. Prtljažnik je jama – dolg, malce plitev, vendar z družinsko prostornino (545 litrov). Če bi bil kombilimuzina, bi bila njegova uporabnost še večja. Sicer pa avto ponuja še vrsto ameriških avtomobilskih občutkov: sedeži so razmeroma mehki in ponujajo skromno oporo telesu, komunikacija volana s cesto je precej neobčutna, podvozje pa vendarle ni tako mehko ali mehkužno, kot bi pričakoval. V notranjosti je precej usnja, kar vzbuja tako rekoč malenkostni občutek prestižnosti; podoba kvadratnih merilnikov za volanom dokazuje, da so si okusi zelo različni, medtem ko je ameriški izvor zaradi dobre opremljenosti povsem nesporen. Skratka – malibu tudi po tej strani pušča toplo-hladne občutke.

Motor ni nič presunljivega

Nekako v tem smislu lahko razumeš in dojameš tudi motor. To je bencinski štirivaljnik z gibno prostornino 2,4 litra in s 123 kW/167 KM pri 5800 vrtljajih. Ne ponuja nič presunljivega – ne v dobrem, še manj v slabem. Takšne so tudi zmogljivosti: najvišja hitrost je nekaj čez 200 km/h, do 100 km/h te pripelje v 10,2 sekunde, realna poraba je okoli osem litrov goriva. Malibu je pravzaprav ustvarjen za mirno avtocestno vožnjo, hitri in odločni pospeški mu niso pisani na kožo, niti morebitno drsanje po ovinkih. Pravi, skoraj tipični avtomobilski »američan«.

In sedaj končni adut – v izvedbi 2,4 LTZ z avtomatskim menjalnikom stane 28.300 evrov. Torej ne more biti posebno sporno: kdor najprej ceni udobje, prostornost, velik prtljažnik, dobro opremljenost, ta bo z malibujem v ugodnem sožitju.

Deli s prijatelji