Ko se ženske v razmerju počutijo ogrožene in menijo, da imajo tekmico, so pripravljene storiti vse, da bi zadržale svojega moškega. Da bi konkurentkam, domnevnim ali dejanskim, pokazale, kakšnega zvestega in radodarnega žrebca imajo v svojem hlevu, so si pripravljene tudi kupovati pregrešno draga dizajnerska oblačila. Seveda ne govorimo o tistih, ki komaj krpajo denarni konec s koncem zaradi nežlahtnega rodovnika ali zaostrenih razmer na trgu dela in so ob tem primorane skrbeti še za naraščaj ...
Raziskava o ženskih navadah, v kateri je sodelovalo 650 žensk in so jo izvedli na univerzi Minnesota, je razkrila marsikaj, zlasti pa to, da je eden od razlogov, zaradi katerega trošijo denar za dizajnerske torbice, čevlje in oblačila, odvračanje tekmic.
»Nosim guccija, pusti mojega moškega pri miru!« se glasi sporočilo teh prestrašenih gospa. Upajo namreč, da z dragimi oblačili in modnimi dodatki okolici sporočajo, da jim je njihov partner izjemno predan in jim z veseljem kupuje draga oblačila, čeprav si ta največkrat kupijo kar same.
»Ko ženske začutijo, da je njihovo intimno razmerje v krizi, si rade nabavijo prestižne znamke in se z njimi ponašajo pred konkurentkami,« je za CBS povedala raziskovalka Yajin Wang. Z njo se strinja tudi profesor menedžmenta Vladas Griskevicius. Prepričan je, da je to za ženske najboljši način dokazovanja dobrega in trdnega razmerja.
V Ameriki potrošniki kljub krizi namenijo kar 250 milijard dolarjev za luksuzne izdelke, veliko takšnih poganjalk gospodarske rasti ZDA pa prihaja iz vrst potencialno razpadajočih intimnih zvez.