NEVEDNI

Velikost modrčka je za moške uganka

Objavljeno 12. december 2012 22.00 | Posodobljeno 12. december 2012 22.00 | Piše: M. F.

Zdi se, da ženske bolje poznajo svoje soproge kot oni nje.

Kar 40 odstotkov parov razpade zaradi medsebojnega nepoznavanja.

Kar 39 odstotkov od 1000 moških, ki so sodelovali v britanski anketi o tem, kako dobro poznajo svoje partnerice, je priznalo, da se jim niti sanja ne, kakšno velikost modrčka nosijo. 34 odstotkov moških ne ve, kateri je njen priljubljeni parfum, 24 odstotkom se ne sanja, katero znamko oblačil najraje obleče njihova soproga, 23 odstotkov ne pozna njene konfekcijske številke in 12 odstotkov je takšnih, ki se jih ne more spomniti, kdaj njihova draga praznuje rojstni dan – to je pa res hudo.

Tudi takšni so

28 odstotkov vprašanih moških ne ve, katero šolo je obiskovala njihova izvoljenka, 20 odstotkov ne pozna imena njene najboljše prijateljice, tretjina vprašanih pa se ne spomni dneva, ko so jo spoznali. Za 11 odstotkov moških je neznanka naravna barva njenih las, 10 odstotkov pa ne pozna naziva in natančnega poklica svoje soproge.

To ima tudi posledice, saj menda kar 40 odstotkov parov razpade zaradi slabega poznavanja teh osnovnih podatkov.

Nekaj je mogoče opravičiti, večine pač ne

»Lahko razumemo, da moški ne pozna imena njene najboljše prijateljice, a da ne pozna njenega najljubšega vonja, je žalostno. Prav zato božično-novoletna darila ženske pogosto razžalostijo, saj se jim ob njih zdi, da so v zakonu ali v razmerju z neznancem,« je povedala ena od raziskovalk, psihoterapevtka Gemma Mason. Moškim v pomoč in ženskam v veselje je pripravila seznam največjih neznank. Zgolj zato, da bi se gospodje zamislili nad seboj, bolje spoznali svojo drago in ji končno za božič kupili primerno darilo.

Česa torej moški največkrat ne poznajo:

1. številke telefona – 54 odstotkov

2. velikosti modrca – 39 odstotkov

3. priljubljenega parfuma – 34 odstotkov

4. trgovine ali znamke najljubših oblačil – 24 odstotkov

5. velikosti čevljev – 23 odstotkov

6. konfekcijske številke – 23 odstotkov

7. velikosti spodnjega perila – 20 odstotkov

8. rojstnega datuma – 12 odstotkov

9. naravne barve las – 11 odstotkov

10. poslovnega naziva – 10 odstotkov
 

Deli s prijatelji