Pod stropom ogromne hale, v kateri je bila nekdaj tiskarna knjig, je visela največja disko krogla. Tja pod strop so silile tudi slečene krojaške lutke in prozorne kroglice, v katere so bili ujeti pisani makrončki slaščičarske mojstrice Alje Čehovin, ki je ustvarjala za Kempinsky. Ob robu sta samevala dva gugalnika rex. Sredi temne hale se je svetil do zadnjega centimetra zloščeni ford A, letnik 1929. Takšna je bila letošnja Oblikovalska okuševalnica, ki je pod okriljem ljubljanskega Meseca oblikovanja v ustvarjalni nemir zapeljala ducat kuharsko-oblikovalskih ekip. Tokrat so se njihove kreacije vrtele okoli potovanj, saj so ekipe pripravile ducat variacij, ki so se jim utrnile pod naslovom Na poti.
Vseh dvanajst kreativnih kuharskih idej si je podrobno ogledala žirija. Mojstrovine so pod drobnogled vzeli Jasna Polanec, Andrej Kuhar, Vladimir Pezdirc in Zmago Novak, ustanovitelj Meseca oblikovanja. Ko so izbirali najboljšo ekipo, so se odločili, da ta naslov podelijo kar vsem dvanajstim, saj je Oblikovalska okuševalnica tokrat kar vrela od idej in tako dosegla tisto, k čemur je dogodek stremel vseh osem let.
Poleg te nagrade je žirija izbrala še nekatere presežke. Nagrado za kulinarično odličnost je dobila ekipa treh gorenjskih chefov, ki so si večerjo zamislili sredi neokrnjene narave. »Sredi fantastičnega ničesar bi postavili mize, ob katere bi razporedili stole rex. Gostom, ki bi večerjali v nepozabnem okolju, bi stregli trije kuharji, ki bi navdih za jedi črpali iz lokalnih sestavin,« je pojasnil Tomaž Bolka (Gostilna Krištof), ki je tokrat kuhal skupaj z Urošem Štefelinom (Vila Podvin) in Matjažem Erzarjem (Gostilna pr' Matičku), podporo pa sta jim ponudili oblikovalka Milanka Fabjančič in ekipa Crystal pack.
Najbolj inovativna ekipa je bila tokrat mlada sila, združena pod imenom Kuhinja na poti v prihodnost. »Na začetku je ekološka kmetija. Na začetku je les, ki prek porcelana preide v sodobno, tridimenzionalno tehnologijo tiskanja. S takšnim tiskalnikom lahko iz sestavin, pridelanih na ekološki kmetiji, natisnemo skulpture hrane,« je pojasnil Grega Repovž (Gostilna Repovž), ki je moči združil z Domnom Gregoričem in oblikovalcem Janom Ravbarjem (AKLIH).
Nagrado za najboljšo interpretacijo teme je odnesla ekipa Piknik v naravi, ki je kuharske mojstre Roka Pšeničnika (Catering Kaval Group), Boruta Cento (Restavracija Element) in Julijano Krapež (Restavracija Strelec) povezala z oblikovalko Almiro Sadar. Najboljši izdelek je po mnenju žirije tokrat ustvarila ekipa Za.Pečkar, ki je združila izlet, igro, izobraževanje, identiteto in iskrenost. Vse našteto je uspelo v celoto sestaviti kuharju Klemnu Koširju in oblikovalcu Janu Jagodiču (Kabinet).
Svojo besedo pri izbiri najboljših je imelo tudi občinstvo, ki je za najbolj všečno izbralo ekipo Miznica vrednote, ki hranijo. Pod tem naslovom je z oblikovalko Branko Urbanijo (In-dekor), ki je v nekdanjo tiskarno pripeljala uvodoma omenjenega zloščenega forda iz leta 1929, ustvarjal Janez Bratovž (Restavracija JB). »Nekoč so vozili takšne avtomobile in jedli sendviče. Pozneje so postali modni toasti, nato obloženi kruhki, zdaj so najbolj popularni burgerji. Časovno potovanje smo predstavili s prigrizki,« je pojasnil Janez Bratovž, ki je na tokratni Oblikovalski okuševalnici ustvarjal skupaj s sinom Tomažem.