Agencija za marketing Dachis Group je objavila seznam modnih znamk z največ oboževalci, sledilci in prijatelji na družabnih omrežjih. Mesto med petimi najbolj priljubljenimi znamkami so prinesli aktivnost na spletnih omrežjih, rast publike, označevanje objav, ogledov strani in drugih elementov.
Pregledali so 60 podjetij, ki se ukvarjajo z oblekami in obutvijo. Med na spletu najbolj zaželenimi petimi so se znašle znamke Vicotira's Secret, Burberry, H&M, Louis Vuitton in Forever 21.
Victoria's Secret
- Facebook: 22,635.107
- Instagram: 2,171.801
- Twitter: 2,377.726
Burberry
- Facebook: 15,480.163
- Instagram: 872.635
- Twitter: 1,966.993
H&M
- Facebook: 15,115.223
- Instagram: 869.022
- Twitter: 2,270.270
Louis Vuitton
- Facebook: 1,132.388
- Instagram: 14,292.047
- Twitter: 545.690
FOREVER 21
- Facebook: 8,309.777
- Instagram: 1,474.190
- Twitter: 1,119.607
Top petim znamkah sledijo še GAP, Dolce & Gabbana, Vans, Michael Kors, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Coach, Old Navy, Gucci in Dior.