POPULARNOST

Znamke, ki so najpopularnejše na medmrežju

Objavljeno 16. julij 2013 17.00 | Posodobljeno 16. julij 2013 17.00 | Piše: Da. M.

Družabna omrežja so izredno pomembna tudi za že uveljavljene znamke in podjetja.

Znamka spodnjega perila in kopalk ima ogromno spletnih prijateljev.

Agencija za marketing Dachis Group je objavila seznam modnih znamk z največ oboževalci, sledilci in prijatelji na družabnih omrežjih. Mesto med petimi najbolj priljubljenimi znamkami so prinesli aktivnost na spletnih omrežjih, rast publike, označevanje objav, ogledov strani in drugih elementov.

Pregledali so 60 podjetij, ki se ukvarjajo z oblekami in obutvijo. Med na spletu najbolj zaželenimi petimi so se znašle znamke Vicotira's Secret, Burberry, H&M, Louis Vuitton in Forever 21.

Victoria's Secret

  • Facebook: 22,635.107
  • Instagram: 2,171.801
  • Twitter: 2,377.726

Burberry

  • Facebook: 15,480.163
  • Instagram: 872.635
  • Twitter: 1,966.993

H&M

  • Facebook: 15,115.223
  • Instagram: 869.022
  • Twitter: 2,270.270

Louis Vuitton

  • Facebook: 1,132.388
  • Instagram: 14,292.047
  • Twitter: 545.690

FOREVER 21

  • Facebook: 8,309.777
  • Instagram: 1,474.190
  • Twitter: 1,119.607

Top petim znamkah sledijo še GAP, Dolce & Gabbana, Vans, Michael Kors, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Coach, Old Navy, Gucci in Dior.

Deli s prijatelji