NOVI OGLAS

Znamka Victoria‘s Secret razburila na tisoče deklet

Objavljeno 01. november 2014 12.00 | Posodobljeno 01. november 2014 12.06 | Piše: B. G.

Potem ko je znamka spodnjega perila objavila novo kampanjo za nedrčke, so se že začeli protesti proti njej.

Oglas za novo kolekcijo podloženih nedrčkov, ki je dvignil toliko prahu.

Z oglasa se smehljajo Victorijini angelčki v spodnjem perilu, z dolgimi nogami, popolnimi trebušnimi mišicami in snežno belimi zobmi. Ob oglasu pa napis: The Perfect Body (Popolno telo). Oglasila so se številna dekleta po vsem svetu, ki se razburjajo, da jim znamka narekuje in zapoveduje, kakšno bi moralo biti popolno telo, svoje zgražanje pa so prenesle tudi na twitter. Ena od deklet, ki jo je oglas močno zmotil, je zapisala: »Kaj, za vraga, je narobe s svetom?« Druga pa vprašuje: »Se je še katera, ko je videla ta oglas, počutila gršo kot prej? Jaz tudi.«

Hkrati se je sprožila tudi peticija za umik vseh oglasov, pobudnice za to pa so tri študentke, ki so oglas najprej opazile v Londonu. Od znamke zahtevajo, da se opraviči za nepremišljeni marketing, ki svetu pošilja nezdravo in škodljivo sporočilo o ženskem telesu. Študentke so zbrale že 2000 podpisov, ob tem pa so povedale: »Ženske so vsak dan tarča takšnih oglasov, katerih namen je, da se počutijo nesamozavestno zaradi svojega telesa, nakup nekega izdelka pa da bo to spremenil in da bodo zaradi njega lepše in srečnejše. Novi oglas Victoria’s Secret meri ravno na to žensko negotovost.«

Znamka se na obtožbe še ni odzvala, se je pa oglasila nekdanja zaposlena pri podjetju in jim stopila v bran: »Kot nekdanja uslužbenka vem, da znamka oblikuje perilo, v katerem se ženske počutijo dobro, a marketingu očitno tokrat ni uspelo tega vključiti v oglase.«

Deli s prijatelji