Kako neodločene so ženske, dokazuje podatek, da v življenju preizkusijo kar 43.200 kosov oblačil, kupijo pa vsakega sedmega, je pokazala študija britanskega podjetja NetVoucherCodes. Pri moških se ta številka ustavi pri 10.000 kosih oblačil, zato so pri nakupovanju učinkovitejši.
Ženske med vsakim nakupovanjem porabijo v povprečju 22 minut v garderobi, v enem samem letu pa lahko preizkusijo kar 720 kosov oblačil. Za ženske je nakupovanje družabna aktivnost, saj jim trgovine predstavljajo zabavo.
Moški na lovu
Medtem ko so ženske vsaj petkrat na mesec v trgovini, pa moškim več kot dvakratni obisk trgovine predstavlja nekaj povsem nepotrebnega. Moški se veliko lažje odločijo o nakupu, in sicer že ob samem pogledu na oblačilo, psihologi pa to označujejo kot lastnost lovcev. Moškim je zato v interesu, da preizkusijo čim manj kosov, hitro kupijo in čim hitreje odidejo iz trgovine.