MNENJA

Zakaj je Beyonce vse, le modna ikona ne

Objavljeno 12. avgust 2014 11.00 | Posodobljeno 12. avgust 2014 11.00 | Piše: Da. M.

Kdaj zvezdnica postane modna ikona?

Potem ko so slavni pevki in eni najvplivnejših žensk v glasbeni industriji v čast priredili razstavo njenih oblačil v hiši slavnih rokenrola (Rock and Roll Hall of Fame), se je novinarka New York Timesa razpisala o tem, zakaj priljubljena pevka Beyonce vendarle nikoli ne bo modna ikona.

»Beyonce ni vplivala na modno industrijo tako močno kot denimo Rihanna, letošnja prejemnica nagrade CFDA za modno ikono. Beyonce ne nosi stvari, s katerimi bi postavila trende, kot jih je Madonna s križi v nakitu in čipkami, da ne omenjamo njenih stožčastih korzetov. Beyonce ne uspe, da bi njeni kosi čez noč postali modni hit,« piše New York Times. Prav tako njeni stilisti ne postanejo znani, kot je na primer zaslovel stilist Nicola Formichetti s tem, da je oblačil Lady Gaga.

Pri portalu The Cut tem trditvam nasprotujejo. Očitke, da se Beyonce ne oblači za spektakel in zaradi tega ne more biti modna ikona, opravičujejo z dejstvom, da mej nista prestopali niti Jackie O in Jane Birkin, pa sta obe zapisani v zgodovino mode. Pri New York Timesu še trdijo, da Beyonce ni obraz vplivnih modnih znamk in da tudi zaradi tega ne more biti modna ikona, poleg tega pa da se ne druži z oblikovalci, kot se na primer Kim Kardashian.

Pa vendar je Beyonce le v letošnjem juliju povzročila razprodajo dveh oblek, ki ju je nosila – cvetlično obleko hiše Dolce & Gabbana ter črtasto obleko Topshop. Prav tako, še piše The Cut, je bilo njeno sodelovanje z znamko H&M izjemno uspešno in bolje sprejeto kot sodelovanje Rihanne z River Islandom.

»Beyonce je ženska, ki nosi, ko ni na odru ali rdeči preprogi, kar si želi – lahko je to izdelek Balmain, Givenchy ali pa Asos in Topshop. Nima vedno najetega stilista za kombinacije in včasih lahko pri njej opazimo vpliv igrivega okusa mlajše sestre Solange,« piše The Cut.

Deli s prijatelji