KOLEKCIJA

Wang si je dovolil precej provokativno kampanjo

Objavljeno 05. december 2014 19.45 | Posodobljeno 05. december 2014 19.45 | Piše: B. G.

Potem ko je s svojimi kreacijami za H&M dobesedno obnorel modne navdušenke, bo zdaj lansiral še kolekcijo kavbojk.

Alexander je na instagramu objavil še različico brez logotipa.

Nekaj tednov za tem, ko se je polegla evforija okrog njegovih kosov, ki jih je ustvaril za švedsko znamko H&M, je Alexander Wang začel promocijo kavbojk. A ne gre za navadno kampanjo v stilu Calvina Kleina, temveč za bolj provokativno različico, kar mu mnogi že očitajo.

Na oglasnih fotografijah je v ospredju manekenka Anna Ewers, ki je pozornost pritegnila z golim telesom in tipanjem svojih intimnih delov. Kar se tiče kavbojk, teh pravzaprav sploh ni videti v celoti, saj so sproščeno spuščene na manekenkine gležnje. Popolni seksualnosti in nepotrebni cenzuri se je oblikovalec izognil tako, da je Annine bradavičke diskretno zakril s svojim logotipom.

Wang bo kavbojke na prodajne police v New Yorku poslal 8. decembra, zanje pa bo treba odšteti od 225 do 295 ameriških dolarjev.

Za še več modnih novic všečkajte našo facebook stran:

Deli s prijatelji