Kim Kardashian in Kanye West krasita zadnjo številko ameriške modne biblije Vogue, katere urednica je Anna Wintour. Ob tem se številni vprašujejo, s čim je slavni par, pri katerem je razlog za slavo Kim mnogim uganka, sploh zaslužil to čast. Da gre za preveč komercialno in zgolj marketinško usmerjeno odločitev, ki si je ugledna revija, kot je Vogue, ne bi smela privoščiti, menijo mnogi.
Tako se bralke vprašujejo, kdo od brez razloga slavnih zvezdnikov bo naslednji, ki bo krasil Vogue. »Nikoli si ne bi mislila, da se bo zgodilo kaj takega. Vogue je globoko padel. Kdo je naslednji? Kate Gosselin, Snookie?« se vprašujejo v komentarjih pod objavljeno naslovnico.
Anna ne govori o sebi, ampak o svetu, v katerem živimo
A kot piše v Združenih državah delujoči hrvaški modni urednik Grgo Zečić, Vogue tudi ni več tisto, kar je bil. V dobi, ko se mesečniki borijo z veliko prednostjo spletnih portalov, mora Vogue ubrati drugačno taktiko. Wintourjeva je ugotovila, da mora narediti radikalno naslovnico, s katero bo dobila prostor v vseh odmevnejših novicah. »S svojim dejanjem Wintourjeva ne govori o sebi, temveč o svetu, v katerem živimo,« piše Zečić za Buro 24/7. S tem se je približala mlajši generaciji, ki vse informacije najde na spletu.
Poleg Kim še hashtag
V katero smer se je usmeril Vogue, potrjuje še besedilo #worldsmosttalkedaboutcouple na naslovnici. Hashtag kot simbol, brez katerega mladi ne komunicirajo več, na naslovnici najbolj znane modne revije potrjuje, da Vogue ne namerava predati bitke s spletom.