PROTI KRZNU

»Vaša moda, njihova smrt«

Objavljeno 22. februar 2013 19.40 | Posodobljeno 22. februar 2013 19.42 | Piše: A. F.

Milanski teden mode je pretresel protest, ki ga zdaj poskušajo izbrisati.

Dekle je protestiralo s slikovitim napisom: »Vaša moda, njihova smrt.«

Tehnologija izjemno hitro napreduje na vseh področjih, tudi na modnem, kjer je danes, kar se tiče materialov, mogoče že skoraj vse, zato je malenkost nerazumljivo, da je še vedno precej intenzivno v uporabi pravo živalsko krzno, ko pa je umetno prav tako kakovostno in obenem mnogo cenejše.

Dekle s transparentom na pisto

A to seveda modnih oblikovalcev, ki stavijo na luksuz, prav gotovo ne zanima, prav tako kot to ni mar njihovim strankam. A vsake toliko le kdo povzdigne glas in reče ne tovrstnim materialom. Prav to se je zgodilo na modni reviji znamke Just Cavali na milanskem tednu mode, ki poteka prav te dni. Aktivistka organizacije za boj za pravice živali je namreč poskrbela za šok, ko se je kriče pojavila na modni pisti med potekom modne revije z napisom: »Vaša moda, njihova smrt.« Dekle so seveda varnostniki kaj hitro prestregli in modna revija se je nemoteno nadaljevala.

Molk modnih medijev in cenzura fotografij

Po takem dogodku bi pričakovali, da bomo o tem že naslednji dan brali v modnih in ostalih medijih, a tokrat za čuda ni bilo tako. Incident so namreč elegantno pometli pod preprogo, saj o njem ne piše nobeden izmed bolj uveljavljenih modnih portalov niti se zgodba ni znašla v ostalih večjih časopisnih medijih. Fotografije incidenta je prav tako izredno težko najti, saj jih je očitno ujela oziroma objavila le ena medijska agencija, vse ostale pa so fotografije z vsiljivko iz svojih galerij umaknile.

Tako se torej pojavlja vprašanje, zakaj je tako. Vemo namreč, da se običajno dodobra foto dokumentira vsak incident na modnih revijah. Denimo padci manekenk, ki se v zabavo javnosti radi pojavljajo v posebnih galerijah in dobro izpostavljenih člankih. Prav zato gre ugibati o možnosti, da je umik fotografij in neobjavo novic o pripetljaju dosegla prav modna hiša Cavali, ki si očitno ni želela slabe reklame v javnosti.

Deli s prijatelji