SODELOVANJE

Svetovno znani didžej postal obraz Armanija

Objavljeno 19. december 2014 19.30 | Posodobljeno 19. december 2014 19.30 | Piše: B. G.

Škotski didžej Calvin Harris, čigar kariera se zadnje mesece strmo vzpenja, je nov obraz hiše Armani.

Italijanska modna hiša je oznanila, da je obraz kampanje Emporio Armani za pomlad in poletje 2015 znani didžej Calvin Harris, ki bo promoviral tudi sončna očala in kolekcijo ur znamke Armani.

Kot kaže, je 2014 za Calvina izjemno uspešno leto, saj je bil v reviji Forbes razglašen tudi za najbolje plačanega didžeja na svetu. Ob novici, da je postal še model, so v Veliki Britaniji že navdušeni, hkrati pa se šalijo, da se v vsakem moškem skriva Armanijev model, saj je bil Calvin še ped sedmimi leti le »navaden škotski fant«.

Calvin je sodelovanje s šefom znamke Giorgiem Armanijem opisal kot »neverjetno« in priznal, da je že večletni občudovalec te modne hiše. »Osupljivo je delati z gospodom Armanijem in njegovo ekipo, saj se sam že od nekdaj najdem v njihovih kreacijah.«

Navdušenje je vzajemno, saj je tudi 80-letni Giorgio zelo zadovoljen z didžejem in verjame, da se bo ravno zaradi tega, ker še nikoli ni delal kot model, lažje povezal z občinstvom, na katero meri znamka. »Njegova energija in glasba privlačita množice ljudi.«

 

Deli s prijatelji