Prepletanje modnih trendov in športnih oblačil ter vključevanje enega v drugega so pri največjih športnih znamkah uveljavili že pred časom. Tako so pri Adidasu k sodelovanju povabili britansko oblikovalko Stello McCartney, ki letos praznuje 10. obletnico ustvarjanja posebne linije športnih oblačil Stella McCartney by Adidas. »Že naša prva kolekcija je bila povsem drugačna in zaradi kombinacije močne oblikovalske estetike in naprednih tehnologij, ki omogočajo neverjetno zmogljivost, izstopala od ustaljenih trendov. Od samega začetka sledimo omenjenemu načelu in pri novi kolekciji ni nič drugače,« o sodelovanju pravi Stella. Za to znamko z linijo Y-3 ustvarja tudi priznani japonski oblikovalec Yohji Yamamoto. V preteklosti so svojo vizijo z Adidasom delili že Raf Simons, Rick Owens, Mary Katrantzou in Jeremy Scott. Skoraj vsako sezono pa k sodelovanju povabijo kakšno znano ime, ki je na različne načine vpeto v modni svet. Letos je tako svojo linijo oblačil ustvarila pevka Rita Ora. Adidasov največji konkurent Nike se prav tako zaveda pomena združevanja mode in športnih oblačil.
Ženske se družijo ob športu
»Najpomembnejši faktor za Nike je rast na področju ženskih športnih oblačil, za katere pa sta moda in stil ključna. Ženska linija predstavlja pet milijard vrednosti podjetja, želimo si doseči sedem milijard,« je za Business of Fashion povedal član uprave Trevor Edwards. »Pajkice so nove kavbojke. Opažamo, da se ženske družijo med tekom, vadbo, na fitnesu, v prostem času. In zato se vse meša med sabo,« je fenomen navdušenja nad lepimi športnimi oblačili pojasnil Edwards. Pri Nikeju so letos na trg poslali modno kolekcijo NikeLab x JFS, ki jo je ustvarila berlinska oblikovalka Johanna F. Schneider, v kampanji pa jo niso predstavljale športnice, kot je sicer v navadi, temveč znana manekenka Karlie Kloss.
Športni top v kombinaciji s kavbojkami
Velik potencial v športnih oblačilih so prepoznale tudi cenovno dostopnejše znamke. Moramo namreč priznati, da so cene oblačil, ki jih za Nike in Adidas ustvarjajo znana oblikovalska imena, primerljiva s cenami klasičnih oblikovalskih oblačil. Zato je živahna in trendovska športna ponudba pri znamkah H&M, Bershka, Topshop in New Yorker izjemno dobrodošla.
S tem ko so športna oblačila postala tudi modna, so najstrastnejše modne navdušenke prišle na svoj račun in jim pri rekreaciji ni treba biti oblečenim v dolgočasne pajkice in običajno majico. Hkrati pa so športna oblačila ravno zaradi tega vedno bolj vključena v dnevne kombinacije, tudi zelo elegantne.