KAMPANJA

Scott Eastwood dokazal, da ima odlične gene

Objavljeno 11. junij 2014 13.35 | Posodobljeno 11. junij 2014 13.36 | Piše: B. G.

Jabolko očitno res ne pade daleč od drevesa.

Prepoznate podobnost z očetom Clintom?

Da je Scott Eastwood izrezan oče in da je podedoval tudi njegovo eleganco, šarmantnost in karizmo, so pri znamki Hugo Boss kmalu ugotovili, zato so ga povabili k sodelovanju pri novi kampanji. Kreativni direktor kampanje Jason Wu je za spletno stran style.com povedal, da je 28-letni sin Clinta Eastwooda popoln za predstavitev jesenske kolekcije. »Nadvse mi je všeč, da je tako podoben očetu, ki je naravnost legendaren. Poleg tega ima klasično senzibilnost, ki je hkrati zelo moderna.«

Wu je še dodal, da so za novo kampanjo potrebovali močen karakter, nekoga, ki je izraz Bossove tradicije. »Scott odlično predstavlja zlato dobo Hollywooda,« je povedal.

To je Scottova prva kampanja za večjo modno znamko, a poziranje pred fotografskim objektivom mu kljub temu ni tuje. Poleg tega je podedoval še očetovo igralsko žilico in ga bomo kmalu lahko videli v filmu The Longest Ride, novembra pa na platna prihaja še film Fury, v katerem je zaigral ob Bradu Pittu.

Smo dobili novega hollywoodskega žrebca?

Deli s prijatelji