MANEKEN

»Romeo Beckham ima prefinjen okus«

Objavljeno 18. junij 2013 12.20 | Posodobljeno 18. junij 2013 12.12 | Piše: Da. M.

Sin nogometaša in nekdanje pevke je po starših nasledil čut za modo.

Romeo je bil sanjska izbira za kampanjo.

Kreativni direktor kultne znamke Burberry Christopher Bailey je navdušen nad svojim izborom za obraz aktualne kampanje. »Romeo ljubi modo. Ima izdelano mnenje, zelo je bil vpet v izbor oblačil, pa še tako lepo je vzgojen in skromen. Nikoli ni rekel, da mu kaj ni všeč, temveč je na prijazen način predlagal, če bi mu lahko izbrali kaj drugega. Zelo prefinjen okus ima,« je za Sunday Times povedal Bailey.

Do ideje za njuno sodelovanje je oblikovalec prišel med zajtrkom z Victorio, Bailey sicer že leta prijateljuje z družino Beckham. »Fant je bil sanjska izbira za delo. Zelo je prisrčen, lepo vzgojen,« je razkril Bailey.

Romeo je zvezda Burberry kampanje za pomlad-poletje 2013, ob njem pa je še 20-letna Cara Delevigne, ki je trenutno ena najbolj zaželenih modelov. »Cara je izjemno profesionalna in v vsem uživa. Ni ošabna in je izjemno prijazna. Do nje imam zelo zaščitniški odnos,« je Bailey dejal o Delevignovi.

Deli s prijatelji