PREPOVED

Rihannin oglas preveč izzivalen

Objavljeno 06. junij 2014 18.00 | Posodobljeno 06. junij 2014 18.00 | Piše: B. G.

Oglasni plakat Rihannine nove dišave je tako seksualen, da so ga prepovedali na območjih, kjer ga lahko vidijo otroci.

Se vam zdi ta oglas sporen?

Rihanna na trg pošilja novo dišavo s svojim podpisom, ki nosi ime Rouge, a se je zalomilo že pri oglaševanju. Ker je pevka na oglasnem plakatu skoraj povsem gola in ker se na veliko steklenico parfuma naslanja v vrtoglavih petkah, so oglas v agenciji za oglaševalske standarde (ASA) prepoznali za preveč seksualnega in ga ponekod celo prepovedali. Kot so sporočili iz agencije, se za ta korak niso odločili zato, ker naj bi bil ponižujoč do žensk, temveč zato, ker ga lahko vidijo otroci, zato so uvedli omejitve umestitve. »Oglas ni preveč seksualen, a se nam vseeno zdi, da je Rihannina poza preveč izzivalna,« so sporočili.

Tak ukrep so sprejeli zgolj na podlagi ene same pritožbe, poroča britanski Daily Mail.

Znamka Parlux Fragrances, ki stoji za dišavo, zagovarja kampanjo in dodaja, da oglas preprosto zajema seksi in provokativno osebnost Rihanne, kakršno jo pozna ves svet.

Sicer ni prvič, da je zvezdnica zaradi svojega parfuma dvignila prah. To se je zgodilo že pred dvema letoma z dišavo Rebelle, ki so jo prav tako pospremile fotografije, na katerih je bila razgaljena. Enako je bilo tudi z naslednjo dišavo Nude.

Novica o prepovedi oglasa za parfum Rouge je odjeknila le dan za tem, ko je 26-letna pevka šokirala z razgaljeno opravo na podelitvi nagrad CFDA, kjer se je pojavila tako rekoč gola. image

Deli s prijatelji