Znamka Kenzo, ki po svojem ustanovitelju Kenzu Takadi še vedno povzema mešanico pariškega šika in japonske ulične mode, se je v lanskem letu podala v popolnoma nove vode, ko sta se kreativna direktorja znamke Humberto Leon in Carol Lim odločila za posebno in izstopajočo lastnost kolekcije, ki se je nato samozavestno pojavila na modni pisti in zaradi katere je zastajal dih zbranim na predstavitvi.
Neponovljiv trend
Na povsem nov teren je znamka namreč stopila s tem, ko je na pariškem tednu mode predstavila puloverje z različnimi potiski v cenovni kategoriji pod 200 evri, kar je zanjo povsem neznačilno.
Gre za izdelek, ki so ga takoj, ko je prestopil prag trgovin, pograbili v rekordnih treh urah, še danes pa so mnogi na čakalnem seznamu v upanju, da ga bo še mogoče kupiti. Celo za uveljavljene modne ikone je to kos, ki ga je bilo v nekem trenutku nemogoče dobiti, pa četudi ti je bilo ime Anna Dello Russo.
Skoraj jih ne bi bilo
Presenetljivo dejstvo pa je, da bi se skorajda zgodilo, da puloverjev na modni reviji in v kolekciji sploh ne bi bilo, saj so vodilni pri znamki menili, da za tovrstne kose ni prostora. Toda oblikovalca sta bila vztrajna in odločna in naposled sta le dosegla svoje, zaradi česar so jima mnogi modni navdušenci in navdušenke zelo hvaležni, prav gotovo pa tudi vodilni, ki si sprva niso mogli zamisliti, da bi jim ti puloverji prinesli dobiček.