EKSKLUZIVNO: BOBBI BROWN

Preprosta, resnična 
in dostopna

Objavljeno 22. julij 2015 15.00 | Posodobljeno 22. julij 2015 15.00 | Piše: Melita Meršol

Kakšna je ženska Bobbi Brown? Kot zelo zaposlena vizažistka, podjetnica, žena in mama treh otrok sem vedno iskala ravnovesje med vsemi vlogami in negovala pozitiven pogled na življenje ter na sprejemanje sebe takšnega, kot si.

Bobbi Brown.

Letošnje poletje je tudi v Slovenijo, natančneje v drogerijo Müller na Čopovi ulici v Ljubljani, prineslo vrhunsko negovalno in dekorativno kozmetično blagovno znamko Bobbi Brown, ki nosi ime po multimedijski osebnosti, mami treh otrok in podjetnici, ki ji nikoli ne zmanjka idej. Priznana vizažistka in umetnica ličenja redno sodeluje z modnimi revijami, kot so Vogue, Glamour in Allure. Njena ekipa profesionalnih vizažistov uči ženske, kako postati same sebi lepotne strokovnjakinje. Za Bobbi Brown je lepota preprosta, resnična in dostopna. Ekskluzivno za Onine bralke je zaupala več o tem.

Kdaj se je začelo vaše »ljubezensko razmerje« z ličili?

V ličila sem se zaljubila že v rani mladosti, saj sem z veseljem odkrivala mamine šminke in senčila. Prav ona je bila tudi vir navdiha zaradi svojega glamurja in lepotnih obredov. Strast do ličil in ustvarjanja me je vodila na Emerson College v Bostonu, kjer sem se naučila ustvarjanja gledališke maske, nato pa sem se odpravila v New York v iskanju dela profesionalne vizažistke. Spopadla sem se z izzivi, ki čakajo novince v lepotni industriji – ustvarila sem svoj »portfolio« pravzaprav iz nič in počasi napletla pomembne zveze. Največja frustracija pa je bilo zame pomanjkanje navdihujočih izdelkov. Bilo je nemogoče najti ličila, ki bi dobro delovala na koži. Skoraj vedno sem morala »popraviti« izdelke, ki sem jih kupila, ali pa sem mešala barve med seboj, da sem ustvarila nekaj, kar je delovalo naravno.

imageKako oziroma s čim vam je pravzaprav uspelo prodreti v svetovni vrh?

Prvič sem se pojavila na lepotni sceni leta 1991, ko sem na tržišču predstavila kolekcijo Bobbi Brown Essentials. S peščico rdečil za ustnice, zasnovanih na rjavih pigmentih, sem zapolnila vrzel v ponudbi izdelkov za ličenje, ki so preprosti, uporabni in nosljivi. Moja filozofija je bila enostavna: »Ženske rade delujejo naravne, želijo biti lepe in samozavestne.« Šlo je za edinstven pristop h kozmetiki, ki je bil dolgo pričakovano darilo za ženske, ki so želele bolj naraven videz. Prav zato so moje prednosti prepoznali pri kozmetičnem podjetju Estée Lauder Companies, ki je nato leta 1995 kupilo podjetje Bobbi Brown Cosmetics.

Kakšna je ženska Bobbi Brown?

Kot zelo zaposlena vizažistka, podjetnica, žena in mama treh otrok sem vedno iskala ravnovesje med vsemi vlogami in negovala pozitiven pogled na življenje ter na sprejemanje sebe takšnega, kot si. Skrivnost lepote je preprosta – bodi to, kar si. To je tudi vodilo moje blagovne znamke.

Kateri izdelek je večni hit in ga ne boste nikoli nehali prodajati?

Vsekakor rdečila za ustnice, korektorji in črtalo za oči v gelu.

Kakšna ličila najbolj pristajajo svetlopoltim modrookim blondinkam?

Nasmeh in pozitivna energija sta glavni sestavini. Navlažena polt, s kančkom lahkotne tekoče podlage. Marelično obarvana lička, predel ob trepalnicah naj bo zasenčen s temno rjavim črtalom za oči v gelu, ki naj bo diskretno zabrisano. Ustnice so obarvane v rjavomareličnem tonu. Takšna je moja vizija modrooke samozavestne dame.

Kaj pa temnejšim ženskam?

Osnova je pravzaprav enaka; pozitivna energija ter lepa in negovana polt. Lička obarvana v rožnatih tonih, oči pa poudarjene s črnim ali temno rjavim črtalom v gelu. Ustnice so lahko odete v bolj živahne rožnate odtenke, ki tako poskrbijo za zapeljiv poudarek.

Kaj je za vas lepa ženska?

Lepa ženska v mojih očeh vedno:

1. Govori resnico. Živi svoje življenje z integriteto in z ljudmi govori odkrito.

2. Je vedno prijazna. Z nasmehom je vse laže.

3. Sledi svojim sanjam in hrepenenju. Ima vizijo, kaj želi biti v prihodnosti in kje ter kako to doseči.

4. Ne sprejme NE za odgovor. Če se zaprejo ena vrata, poišče zadnja ali stranska.

5. Ima majhne, a hkrati tudi dolgoročne cilje. Vedno ima načrt in redno spremlja njegovo doseganje.

6. Zna loviti ravnotežje med drobnimi detajli in resnično pomembnimi zadevami. Vzame si čas za premislek in ne udari na prvo žogo.

7. Ko se počutiš dobro, si videti dobro — torej skrbno izbira hrano, ki jo uživa, redno telovadi in pije veliko vode.

Kateri so starostni mejniki pri uporabi nekaterih ličil? Kdaj mora ženska nehati uporabljati kričečo šminko?

Z leti morajo biti tekoče podlage prilagojene zrelejšemu tipu polti; najstniška koža pa potrebuje popolnoma drugačno nego in ličila. Maskaro naj ima vsaka. Preostala ličila lahko vsaka dama uporablja po želji. Z leti naj bi se sicer količina ličil zmanjšala, linije pa postale mehkejše. V nobenem starostnem obdobju pa naj intenzivna šminka ne prevlada nad celotnim videzom. To je nekako bistvo. Držite se pravila manj je več.

Brez katerega ličila se sami nikoli ne odpravite od doma?image

Korektor je zame skrivnost vesolja. Prav tako bi vsaka ženska morala imeti rdečilo za ustnice v odtenku, ki ga zmore nanesti brez uporabe ogledala. Kanček rdečila za lica pa je najhitrejša pot do zdravega in sijočega videza.

Skrivnost lepote v vseh obdobjih?

Modrost, veliko smeha, zadovoljstva. Vsako obdobje v življenju ima svoje čare, le sprejeti jih moramo in spoznati njegove lepote ter jih poudariti. Z leti seveda zmanjšamo količino ličil na obrazu in zamenjamo odtenke tistih, ki nam ustrezajo. Vse to zaradi sprememb videza kože, ki smo jim priča v različnih obdobjih.

Kakšna je vaša vizija, vaš moto?

Vedno imam jasno sliko, kaj želim; seveda so potrebni vztrajnost, predanost, trdo delo in najbolj pomembno – strast. Verjamem v vodilo »več ko daš, več dobiš«, zato vse leto sodelujem v različnih projektih zagotavljanja pomoči ljudem v stiski. Ko ženska obišče naše prodajno mesto, je deležna svetovanja o ličenju, in ne preobrazbe. Ženske opremimo z znanjem in izdelki, ki jih potrebujejo, da bodo videti dobro in se bodo tudi dobro počutile.

Deli s prijatelji