MODNI SCENARIJ

Pika Zrim, modna blogerka pri 50.

Objavljeno 04. maj 2016 18.00 | Posodobljeno 04. maj 2016 18.00 | Piše: Melita Meršol

Ponovno moja so petdeseta.

Foto: Osebni arhiv

Z Ljubljančanko Piko Zrim smo se srečali, ravno ko se je odpravljala na odprtje letošnjega ljubljanskega tedna mode. Pred leti se je vpisala na teološko fakulteto, kjer študira teološke in religijske študije. Trenutno pa se najbolj posveča svojemu blogu 50th Avenue, s katerim želi deliti modne izkušnje pri skoraj dopolnjenih 50. oziroma, kot pravi, 50. aveniji. Prepričana je namreč, da so leta kot avenije, ki jih prehodiš. In je vsaka po svoje drugačna. Posebna.

Ste žena, mati, babica. Pika. V katerem trenutku je prišel navdih za modni blog?

Ob prebiranju tujih revij in uporabi socialnih omrežij sem ugotovila, da je modnih blogerk moje generacije na svetovni ravni malo, v Sloveniji nobene. In ker je moda ustvarjena za različne priložnosti, občutke, razpoloženja in ljudi vseh starosti, sem jo želela predstaviti s svojimi očmi. Lepe stvari in estetika oblačenja so bile vedno pomemben del mojega življenja, zato sem se podala na to modno pot.

Zakaj ime The 50th Avenue?

Moda mi je bila vedno izziv, navdih in energija, ki vliva samozavest in mladost v mojo dušo. Leto je kot avenija, ki jo prehodiš, in je vsaka po svoje drugačna. Nekatere so polne lepih spominov, druge polne preobratov, vmes tudi kakšna žalostna. Konec aprila sem ponosno dosegla svojo 50. avenijo in lahko potrdim, da sem z vsako postala bolj zrela in se drugače zavedala svoje ženstvenosti. Pred mano so leta, ko z optimizmom in veseljem skrbim za svoje zdravje in počutje in ko želim s pomočjo bloga deliti bogate izkušnje tudi z drugimi modnimi navdušenkami.

Pa se da preživljati samo z bloganjem?

Seveda se da. Kot pri vsakem delu je treba veliko vloženega dela, vztrajnosti, dobrih idej in na koncu pride tudi finančno zadovoljstvo.

S čim pa ste se ukvarjali prej?

Če se malo pošalim in pogledam daleč v preteklost, sem kot srednješolka hodila po modnih brveh ljubljanskega tedna mode v Festivalni dvorani, takrat še v Jugoslaviji. Potem sta prišli služba, družina … in tako vse do danes, ko spet stopam po modnih poteh.

Ponosna sem na svoja otroka in tudi nase, zaradi spoznanja, da ni nikoli prepozno za korenite spremembe, ki ti življenje polepšajo, obogatijo in odpeljejo iz vsakdana. 

Kaj je pravzaprav tisto, za kar vam pri objavah najbolj gre? Želite izpostavljati predvsem sebe ali modne kose?

Oboje. Želim predstaviti modo, kot jo vidim jaz osebno.

Ali s kom sodelujete?

Sodelujem z Mercedes-Benzom Slovenija, kjer predstavim model avta z mojimi »outfiti«, in v projektu She's Mercedes. Z majem začnem kot zastopnica sončnih očal avstralske znamke Le Specs, ki se bodo prodajala po modnih trgovinah in prek mojega bloga.

Zakaj je vaš blog bolj poseben od drugih?

Ker zajema ženske različnih starosti. Prvoten namen je bil zajeti mojo generacijo, pokazati ženskam, da smo pri 50. polne energije, sledimo trendom, smo svetovljanske in smo lahko zgled tudi mlajšim. Prijetno sem presenečena nad odzivom generacije 25+.

Kaj pa je trenutno najbolj vroče med modnimi zapovedmi?

Odprta ramena na srajci, obleki (off shoulder), tričetrtinske hlače (culottes), čevlji s platformo, obleka kot spalna srajca, »nacufan« džins.

V katerih odtenkih bo plesalo letošnje poletje?

Večna bela, kovinske barve in barvi leta: svetlo modra (serenity) in roza (rose quartz), pasteli.

Kako bi opisali slog, ki vam je najbliže?

Mešanica klasične in sodobne mode z igranjem barv, vzorcev ali dodatkov. Slog mora biti svojevrsten, vlivati mora samozavest in biti v skladu s človekovo osebnostjo. Na koncu ni pomembna samo zunanjost, ampak mora izžarevati tudi človekova notranjost, ki slogu doda celotno vsebino.

So stvari, ki jih objavljate, vaše ali si jih izposojate?

Večinoma so moje, izposodim si jih le pri poslovnem sodelovanju.

Kateri je vaš »naj« kos?

Torbica Gucci.

Kaj pa najljubša blagovna znamka?

Kar nekaj jih je: Gucci, Chloe, Twin Set, Self-Portrait, Vetements, Gianvitto Rossi, Aquazzura.

Kje najraje nakupujete in kaj ste si omislili nazadnje?

Najraje v Milanu, najpogosteje pa kar na spletnih straneh Net-a-porter, Matches in My Theresa, v Ljubljani pa v Emporiumu. Nazadnje sem si omislila obleko blagovne znamke Self-Portrait in čevlje Aquazzura.

Kdo pa vas fotografira in kako izberete kraj modne zgodbe?

Moj mož. O krajih se dogovarjava sproti, glede na oblačila, vreme, priložnost.

Se vsak dan uredite do podrobnosti? Koliko časa vam to vzame?

Ne vsak dan, včasih zelo preprosto, brez ličil, s spetimi lasmi. Urejanje mi vzame največ 40 minut, od umivanja las do izhoda iz hiše.

Ali z možem uskladita oblačila, ko se odpravita na kakšen dogodek?

Nikoli, upoštevava le kodeks oblačenja, »dress code«.

Kolikokrat na dan se preoblečete?

Do dvakrat. (smeh)

Kaj nadenete v prostem času?

Džins, srajco ali pulover, superge, lahkotno oblekico s »flat« sandalami.

Kateri del dneva je najbolj vaš in kdaj je čas za pisanje?

Jutra so moja. Vstajam ob 6.30, naspana po osmih ali devetih urah spanja, polna energije, ki pa pojenja okrog 20. ure.

Na kaj ste ponosni?

Ponosna sem na svoja otroka in tudi nase, zaradi spoznanja, da ni nikoli prepozno za korenite spremembe, ki ti življenje polepšajo, obogatijo in odpeljejo iz vsakdana. Žal mi je, da nekatere ženske globoko v sebi to vedo in preprosto ne zmorejo oz. niso dovolj pogumne spremeniti stvari sebi v korist in posledično tudi svoji okolici.

Nam zaupate še, kakšen »dress code« bo zapovedan na zabavi za vaših 50 let?

Black & white, lahko v kombinaciji z džinsom, in seveda »high heels«, torej visoke pete, ki so že leta obvezne na mojih rojstnih dnevih. 

Deli s prijatelji