Ustanovitelj znamke Diesel in lastnik družbe OTB, ki ima v lasti tudi znamko Maison Margiela, Renzo Rosso je spregovoril o oblikovalcu Johnu Gallianu in njegovih uspehih, odkar je postavljen na mesto kreativnega direktorja znamke Maison Margiela. Po zdravljenju, do katerega je moralo priti po njegovih pijanskih in antisemitskih izpadih, se Galliano vrača prenovljen, taka pa bo očitno tudi omenjena znamka.
Za portal Bussines of Fashion je Renzo Rosso povedal, da se je prodaja dvignila za 20 odstotkov, četudi je Galliano do zdaj prispeval le nekaj kreacij.
Od sramežljivca k nastopaču
Najbolj cenjeni oblikovalec svoje generacije John Galliano je padec med očrnjene umetnike doživel leta 2011, ko je po spletu zakrožil posnetek, na katerem je vpil »Ljubim Hitlerja« in paru, ki je bil v lokalu, govoril, da bi njuni predniki morali umreti v taboriščih. Za svoj izpad je Galliano krivil droge in alkohol ter da opazke niso izhajale iz njega samega.
Po zdravljenju je leta 2013 delal pri Oscarju de la Renti, lani pa ga je pod okrilje vzel Renzo Russo. Zanimivo je, da Galliano, ki je znan kot pravi nastopač, dobil mesto, ki je sprva pripadalo skromnemu oblikovalcu Martinu Margieli, ki ga javnost sploh ni spoznala. Ravno zaradi te razlike je bil ob prestopu lani marsikdo začuden.
»John je resnični profesionalec. Zelo sem srečen, da ga imam. Ima odlično piramidno razmišljanje, visoko modo preoblikuje v ready-to-wear oblačila in dodatke,« je povedal Rosso. Priznal je, da je o tem, da bi ga zaposlil, razmišljal že isto minuto, ko je Galliano dobil odpoved pri Diorju in Gallianovi lastni znamki, ki je še vedno v upravljanju Diorja oziroma družbe LVMH.
John Galliano je najbolj cenjen oblikovalec svoje generacije. Foto: Reuters |
Podkupljeni novinarji in blogerji
Znamka Maison Margiela je dobičkonosna od leta 2013, delnice pa so vredne več kot 100 milijonov evrov. »Martin mi je dejal, da znamke ne bi mogel dati boljšemu, kot je Galliano, saj je prav on oblikovalec, ki ga najbolj ceni,« je povedal Renzo Rosso.
V pogovoru je uspešen podjetnik Renzo Rosso spregovoril tudi o načinu dela drugih znamk. Vtaknil se je predvsem v to, da modne hiše vozijo blogerje in novinarje na prestižne modne revije po vsem svetu. Chanel na primer je imel pred kratkim revijo v Seulu, Louis Vuitton v Palm Springsu, Gucci jih bo peljal v New Yorku. »Kako neodvisne so lahko novinarske ocene, ko avtorji spijo v luksuznih hotelih in potujejo zastonj?« se sprašuje Rosso. »Zahvaljujoč družabnim omrežjem, znamke dobijo ogromno publicitete. A take metode lahko hitro odvrnejo mlade, saj ti prej ali slej ugotovijo, za kaj gre,« je še povedal.