MODA

Nova urbana poslovna ženska

Objavljeno 30. september 2012 14.00 | Posodobljeno 30. september 2012 14.00 | Piše: S. D.

Minimalistična ljubiteljica sodobne umetnosti je nova ženska oblikovalke Sanje Grcić.

Urbana poslovna ženska na premoru za kosilo.

Je instiktivna, inovativna, alternativna, s prebrisanimi detajli in športnim dotikom. Univerzalna in brezčasna. Odlikujejo jo sodobna silhueta in multifunkcionalna oblačila. Izdelana je rokodelsko v malih serijah. Blagovna znamka Firma by Sanja je pisana na kožo tistim, ki jih ni strah izstopiti iz množice.

Oblikovanje kolekcije Inside straight je navdahnila naslednja misel: »Nič, kar je bilo ustvarjenega, nam ne sme biti tako sveto, da ne bi moglo biti preseženo in da se ne bi moglo umakniti tistemu, kar je še bolj napredno, še bolj svobodno, še bolj človeško.«

Kolekcija za sezono jesen/zima 2012/13 ponuja kombinacijo retro-klasičnega krojenja in urbanega metropolitanskega šika. Tradicionalni krojaški elementi so preoblikovani v sodobno silhueto, podaljšano s klobukom Kekec, ki ji daje pridih brezčasnosti. Kolekcija je izdelana iz tehnološko obdelanih naravnih materialov (volna, kašmir, svila, bombaž, viskoza, ovčja napa) v izraziti barvni lestvici črne, golobje sive, pariško modre, temno vijolične, barve mete in sončno rumene, v različici pre-fall sta dodani še bordo in barva karamele.

image
Zastavljena je celostno, izdelana je maloserijsko v sodelovanju z domačimi umetniki, rokodelci in proizvajalci. Klobuki so plod sodelovanja s klobučarstvom Pajk klobuki. Izdelani so posebno za znamko Firma by Sanja. Sodobna različica je poklon kultnemu Kekčevemu klobuku. S tem nadaljujejo tradicijo preoblikovanja pozabljenih zgodovinskih objektov v sodobno urbano preobleko (avba, Borosana), ki jo ustvarja Firma by Sanja.

Bodite drugačni, bodite svoji

Urbana poslovna ženska na premoru za kosilo v Muzeju sodobne umetnosti je glavni lik nove kampanje blagovne znamke Firma by Sanja.  Avtor fotografij je mlad slovenski fotograf Matjaž Očko, glavni obraz kampanje je Tamara Petrič (Loox Models), ljubljenka Haiderja Ackermanna in v tujini ena naših najuspešnejših manekenk. Stajling minimalistične ljubiteljice umetnosti si je zamislil Jakob Jurkošek, za pričesko so poskrbeli v Frizerski hiši Stevo, za mejkap pa Mateja Pozeb. Novost kampanje so stripovske ilustracije Mitje Bokuna, vključene v zgodbo look booka, ki ga je ustvarila oblikovalka Teja Ideja. Fotografije so posnete v Muzeju sodobne umetnosti na Metelkovi. Kampanja predstavlja kolekcijo oblačil Inside Straight, ki je bila ena najbolj izstopajočih na letošnjem tednu mode v Ljubljani. Po priporočilu Freda Butlerja se je znašla na naslovnici časopisa Another Magazine. 

Deli s prijatelji