KLASIKA

Nicolas Ghesquière o tem, kdaj kos postane ikoničen

Objavljeno 02. november 2014 15.00 | Posodobljeno 02. november 2014 15.06 | Piše: Da. M.

Vsaka klasika je bila sprva pretresljiva.

Nicolas Ghesquière.

Modni oblikovalec Nicolas Ghesquière je, ko je delal pri modni hiši Balenciaga, veljal za enega najbolj inovativnih oblikovalcev, nato pa je prešel v modno hišo Louis Vuitton, ki milijone služi ravno s svojim klasičnim potiskom. Za WWD je Ghesquière razkril, da je skrivnost uspeha ravno nekje vmes – med inovativnostjo in večnostjo.

»Moje mnenje je, da ko gledamo stvari, ki veljajo za velike klasike, kot jim rečemo Francozi, in ki si jih vsi želijo, včasih pozabimo, da so nekoč bile povsem nove,« je povedal Ghesquière. »Bile so povsem inovativne, za nekatere lahko tudi šokantne, a sčasoma so postale klasika. Vsak kos to seveda ne postane, a izziv oblikovalca je, da išče stvari, ki so tako skladne, da preživijo čas, četudi so sprva presenetljive in šokantne. To je koncept. Lahko se sliši klišejsko, a resnica je, da je bil sam Louis Vuitton povsem inovativen. Iskal je tisto, kar je ljudem manjkalo pri potovanjih in pakiranju. Razvijal je potovalni kovček. Majhna torba znotraj kovčka je bila le dodatek kovčku, a je kmalu postala ključen element. Ko imaš zares dobro idejo, ki jo lahko še izboljšaš, ta postane klasika,« pravi oblikovalec.

Branil svoja leta

V pogovoru je spregovoril tudi o ideji, da je v svoji kampanji najel ženske iz vseh starostnih obdobij. »Vrline in lastnosti, ki jih cenim, ko spoznam žensko, so njena karizma, osebnost, inteligenca, osebni slog in način, kako se izraža,« je povedal in dodal, da se ne strinja s tem, da je njihova odločitev sprožila veliko komentarjev. »Ko smo izbrali eno od mojih prijateljic, je nekdo dejal, da je prestara za to. Počutil sem se, kot da moram braniti svoja leta,« je povedal. 

Deli s prijatelji