Azealia Banks je sveže ime na glasbeni sceni, zanimiva pa je tako zaradi svoje glasbe kakor zaradi svojega sloga. Pri New York Timesu so jo označili za 20-letnico s hipsterskim slogom in harlemskim šopirjenjem. V prihajajočem mesecu bo Azealia krasila mnoge modne revije, fotografirala se je za V magazine, GQ in Elle. Januarja pa je stala pred objektivom Terryja Richardsona, ki je posnel fotografije za spomladansko izdajo modne priloge New York Timesa.
Modni oblikovalci so navdušeni nad njenim slogom oblačenja, ki ga označujejo z besedami: ko ulica sreča šik videz. Nicola Formichetti, kreativni direktor znamke Mugler, ki je znan po svojem navdušenju do Lady Gaga, je januarja na svoji reviji na pariškem tednu mode vrtel njeno pesem Bambi, za pesem Licorice pa bo zrežiral videospot. Nekateri modni blogerji jo že označujejo za naslednjo Nicki Minaj, Azealia pa pravi, da bo vedno ostala zvesta ulici.
Z mešanjem ustvari hipsterski videz
»Življenje je enako. Takšno bi tudi bilo, če bi še vedno delala v Starbucksu ali zdaj, ko zame skrbi menedžer. Vse je služba.« Obiskovala je glasbeno in umetniško srednjo šolo, ki ji je, po njenih besedah, spremenila življenje. Veliko je k umetniški osvoboditvi pripomoglo tudi dejstvo, da ji ni bilo treba nositi uniform. »Takrat sem odkrila Urban Outfiters, a mi je bilo predrago. Zato sem začela kombinirati s Forever 21 in španskimi trgovinami. Vse skupaj sem združila in ustvarila nekakšen hipsterski videz,« je povedala za New York Times.
Ulico dobesedno nosi s seboj, saj ima rada, če so oblačila zapackana. »Veliko oblačil, ki jih nosim, je umazanih in tako so videti še bolj kul,« je povedala mlada pevka.