OČARLJIVE OBLINE

Navdih velikih številk

Objavljeno 15. maj 2012 13.20 | Posodobljeno 15. maj 2012 13.00 | Piše: Melita Meršol

Prvi sinonim za modo je zagotovo vitkost.

Nekatere raziskave pa so pokazale, da poleg Američank tudi skoraj polovica Evropejk nosi konfekcijsko številko 42 ali več. In tega se dobro zavedajo pri številnih blagovnih znamkah, ki jih očarljive obline celo navdihujejo pri oblikovanju. Dekletom izstradanega videza v zadnjem času prepovedujejo nastope na modnih revijah, saj promovirajo nezdravo lepoto. Daleč od manekenskih pist pa si v modo vztrajno utira pot povsem nov pogled na kolekcije za realne porabnice. Vse več je namreč žensk, ki s težavo najdejo primerno konfekcijsko številko. Modni ponudniki se zato osredotočajo na proizvodnjo oblačil z najmanjšo številko 40 in vse do 52.

Ponosne na svoje telo

Ženske z močnejšimi postavami se morajo najprej dobro počutiti v lastni koži. Biti morajo ponosne na svoje telo. Oblin jim ni treba skrivati, morajo jim dati vrednost. Tako kot na primer nadpriljubljena britanska pevka Adele, ki se ji ni treba sleči na odru, da bi pridobila oboževalce. Sicer pa najbolj obožuje znamko oblačil Burberry; predvsem kadar se sprehodi po rdeči preprogi. Odlično se ujemata, kar dokazuje nekaj njunih skupnih točk. Prva je zagotovo London. Mesto je namreč eden izmed navdihov pevke in tudi oblikovalcev te modne znamke. Druga skupna točka je koketiranje z retrokonceptom. Ta z njima doživi modno in svežo interpretacijo ter je most med preteklim in sedanjim. Ne nazadnje sta oba prav na vrhu svojega področja. Ni kaj, prestižen dizajn in izjemen glas gresta očitno odlično skupaj.

Še lepša

Karizmatična igralka Kate Winslet, ki je zaslovela z največjo filmsko uspešnico vseh časov, Titanikom, je letos postala obraz modne znamke St. John, ki je specializirana za ženske pletenine in je zelo priljubljena tudi med Hollywoodčankami. Čeprav Kate nima manekenskih mer, je idealna za kampanjo, ki ponuja vsestranska in udobna oblačila: »Ni treba, da nosiš številko 34, da bi si privoščil kreacije te blagovne znamke, saj so izjemno nosljive in oblikovane za ženske z oblinami.« Kate Winslet je manekenka z oblinami, zato ji kolekcija St. John za pomlad in poletje 2012 odlično pristaja in v oblačilih je še lepša, še bolj elegantna in šik. Pristajajo njenemu značaju.

Izvirne kolekcije

Količina in kakovost ponudbe velikih številk se izboljšujeta. Če je bilo pred leti ponudnikom velikih številk očitati pomanjkanje kreativnosti, ni več tako. Njihova izvirnost se izkazuje že v mikavnih imenih kolekcij. Nekateri jim pravijo kolekcije mehkih linij, drugi kolekcije udobnih krojev, tretji kolekcije večjih številk ... Smernicam dizajnerske mode sledijo tako v barvah kot detajlih. Najpomembneje pa je, da se precej ukvarjajo s silhueto. Ponudba velikih številk je nekoč večinoma temeljila na širokih, vrečasto krojenih oblačilih, ki so bila sicer udobna, vendar v njih ni bilo niti trohice elegance. Ženske, ki imajo nekaj kilogramov preveč, si še vedno želijo biti zapeljive in privlačne.

Očarljivost oblin vse bolj promovirajo številne modne znamke. Naj omenimo italijansko kreatorko Eleno Mirò, ki že od nekdaj dela z manekenkami ženstvenih mer. Ali pa španski proizvajalec Punt Roma pa blagovna znamka Marina Rinaldi, Gerry Weber, Wallis in še in še ... Njihove trgovine imamo tudi v Sloveniji.

Deli s prijatelji