Več kot dve tretjini žensk (68 odstotkov), zajetih v raziskavo, sta povedali, da so mastni lasje največja skrb, s katero se spopadajo pred pomembnim poslovnim sestankom. Od tega si 27 odstotkov žensk v želji, da bi bile videti čim bolj urejeno, večkrat tik pred zdajci spremeni pričesko.
Zanimivo pri tem je, da je le 9 odstotkov žensk za hitro rešitev uporabilo suhi šampon, ki naj bi veljal za velikega rešitelja v podobnih situacijah. Raziskave so se lotili pri znamki Pantene prav zaradi izdelave novega suhega šampona, ki bo konec julija na voljo v drogerijah po Evropi. Sicer pa sta se med ubijalci samozavesti na delovnem mestu znašla še slab zadah in neurejena, razmršena pričeska.
Glede na rezultate je zanimiva tudi ugotovitev, da se je kar 42 odstotkov žensk strinjalo, da na drugi ženski najprej opazijo, kako čiste ali umazane lase ima, ko jo prvič spoznajo, 22 odstotkov takoj opazi, kako sijoče lase ima, 16 odstotkov pa je pozornih na razcepljene konice.