Ta teden je praznik za ljubitelje znane ameriške blagovne znamke Gap, saj jo lahko kupujemo sedaj tudi v naših prodajalnah. Gapovo kreativno direktorico Rebekko Bay, po rodu Danko, smo vprašali, kakšno modo napoveduje za prihajajočo sezono, kako vidi slovenske kupce in v kaj je najraje odeta sama. Med odraščanjem in oblikovanjem življenjskega nazora je nanjo močno vplival oče samohranilec, po poklicu portretni in umetniški fotograf. O tem se ni želela pogovarjati, saj strogo loči posel in zasebnost.
Podjetju Gap ste se kot kreativna direktorica pridružili pred dvema letoma. Prej ste delali za prav tako zelo uspešna podjetja, Nissan, Volvo, H&M, in sicer kot napovedovalka modnih smernic. Nam lahko zaupate, kaj bo to jesen in zimo najbolj modno ter opazno na ulicah?
Ena od največjih zapovedi sezone bo črn džins od najtemnejših do svetlejših, spranih odtenkov z ozkimi, tesno oprijetimi kroji. Krasna stvar pri črnem džinsu je, da ga lahko nosiš tako za službo kot konec tedna ali za večerne priložnosti v kombinacijah s pravzaprav vsemi kosi garderobe.
V Sloveniji bomo prvič dobili prodajalne z Gapovimi izdelki za vse generacije in starosti. Kaj veste o našem trgu in potrošnikih ter konkretno za katero kolekcijo oblačil in modnih dodatkov si upate staviti, da bo velika uspešnica?
Resnično verjamem, da so naše stranke v tem globalnem svetu tako povezane, da bosta kolekcija in že samo doživljanje prodajalne z našim casual, neformalnim ameriškim slogom podprla želje strank pri izražanju individualnega občutka za slog oblačenja. Verjamem, da bo naša kolekcija džinsa 1969 v Sloveniji velika uspešnica, zato ker je najboljša tako po kakovosti kot slogu in uporabnosti.
Če si smem za to priložnost malce izposoditi Stingovo uspešnico Anglež v New Yorku, vi ste seveda Danka v New Yorku – se v procesu ustvarjanja, oblikovanja novih oblačil kdaj počutite tujko, nerazumljeno ali pa vam to morda daje še večjo moč, da iz sebe potegnete najboljše?
Ekipa na Gapu me je res lepo sprejela in rada imam New York. V tem mestu se nikoli nisem počutila kot tujka. Vsak dan znova me navdihuje.
V člankih s področja financ lahko preberemo pričakovanja, da boste zapolnili vrzel in rešili Gapov ugled, saj je podjetje, preden ste se mu pridružili, izgubljalo nekdanjo veljavo in uspeh. Je to za vas velik pritisk?
Sploh ne. Gap je tako zelo priljubljena, ikonska ameriška blagovna znamka. Menim, da si naše stranke vedno želijo Gapovega uspeha, toda razvijajo se, zato se mora spreminjati tudi naša znamka, da bi se ujela z njihovimi pričakovanji.
Menda ste v vsakdanjem življenju obsedeni s kavbojkam in majicami. V enem od intervjujev ste dejali, da se v oboje najraje oblačite že od mladih nog, ker vam omogoča izražanje tega, kar ste. Ali to še drži in kako lahko uporabimo oblačila za izražanje svoje individualnosti?
Zares se najudobneje, najprijetneje počutim v kavbojkah in majici. Po mojem dojemanju tako iz oblačil najbolje posije posameznikova individualnost. Pomaga mu, da še bolj zažari, zaživi.