Medtem ko je pred časom javnost kritizirala modne hiše, ki so v svoje kampanje vključevale premlada dekleta, so te zdaj v ospredje postavile ženske nad 30 let. Tako je Adriana Lima, ki je poleti praznovala 30 let, novi obraz znamke Donna Karan, Gisele Bundchen, ki šteje 32 let, pa navdušuje v kampanjah modnih hiš Versace in Salvatore Ferragamo. Pri YSL, Chanelu in Pradi so se prav tako odločili za obraze, ki so že dopolnili 30 let.
Poleg manekenk so v kampanje vključene tudi znane igralke, na primer Monica Belluci, Sharon Stone in Kate Winslet. Očitno mladost ni več kriterij lepote in so v ospredju ženske, saj omenjene dokazujejo, da so z leti lahko ženske le lepše.
Vzrok za priljubljenost starejših modelov naj bi bil v iskanju navdiha v 50. letih prejšnjega stoletja, pri čemer je zapovedan damski in ženstveni videz. Oblikovalci vse pogosteje izbirajo starejše modele, ki že imajo izdelano osebnost, znanje in izkušnje, česar pri mladih manekenkah še ne morejo najti.