IKONIČNA

Longchampova torbica iz origamija praznuje 20 let

Objavljeno 29. junij 2015 12.20 | Posodobljeno 29. junij 2015 12.21 | Piše: Petra Kancler

Od pomožne potovalne torbe do priljubljenega modnega dodatka za vsak okus. Longchampova Le Pliage ima 20 let, je praktična, prostorna in težko uničljiva

Leta 1948 je Jean Cassegrain ustanovil podjetje Longchamp, njegov sin pa je leta 1995 naredil danes slavno torbico.

Le Pliage, zložljiva torbica trapezaste oblike, izdelana iz vodoodpornega materiala in z ročajem iz usnja, velja za eno najbolj priljubljenih in iskanih ženskih torbic. Zavidljivo: v zadnjih dvajsetih letih, odkar jo je skreiral Philippe Cassegrain, sin ustanovitelja slovite francoske blagovne znamke Longchamp, so jih izdelali več kot 30 milijonov, vsako minuto pa na svetu prodajo celo deset kosov! Da bi zaznamovali ta jubilej, so letos za dvajseti rojstni dan svojega najbolj prodajanega modela, katerega zaščitni obraz je top model Alexa Chung, lansirali posebno številčno omejeno kolekcijo Le Pliage Heritage, ki so jo poslikali različni umetniki.

Praktična, prostorna in težko uničljiva

Sila priljubljena je praktična, prostorna in težko uničljiva torbica tudi med slavnimi damicami. Za eno njenih največjih oboževalk velja britanska princesa Kate, ki jo zvesto nosi vse od študentskih dni. Mali model v barvi beige jo je spremljal celo na dan, ko je diplomirala, večjo črno in rdečo pa je menjavala med uradnim obiskom Avstralije in Kanade, na katerem je spremljala moža, princa Williama. Na seznam Longchampovih oboževalk se uvrščajo tudi pevka Miley Cyrus (ki nosi model Zodiac), igralke Katie Holmes, Jessica Chastain, Frida Pinto in Jessica Alba ter celo igralec Josh Duhamel.

»Redko se ločim od nje, saj je tako zelo praktična – lahko jo zložim in jo nosim v drugi torbici ali v kovčku, kadar kam potujem in za pot nazaj potrebujem dodatni prostor. Če kupim kaj nenačrtovanega, imam tako pri sebi vedno torbo, kamor lahko to spravim,« je navdušena Alexa Chung, britanska manekenka in televizijska osebnost, ki je v zadnjih dveh letih kot zaščitni obraz Longchampovih kampanj zamenjala manekenki Kate Moss in Coco Rochu.

Tri leta jo je kreiral

Česar marsikdo ne ve: torbico je navdihnil origami, japonska umetnost zlaganja oziroma prelaganja papirja. In čeprav je za njeno proizvodnjo potrebnih kar 50 korakov, jih je za zlaganje le – štiri! Zato pa je Philippe Cassegrain potreboval kar tri leta, da jo je skreiral do popolnosti. Seveda so se z njeno priljubljenostjo pojavile tudi številne kopije, nekatere bolj, druge manj posrečene. In kako boste – ob natančni izdelavi – vedeli, da v roki držite original? Na usnjenem preklopu vsakega modela je konj v galopu, logo podjetja, ki ga je daljnega leta 1948 zasnoval Jean Cassegrain in ga poimenoval po tekaški stezi, ki je nedaleč od njegove hiše.

Skreirajte svoj model

Ob najbolj prodajanem modelu iz vodoodpornega materiala je torbica na voljo tudi v bolj prestižni in dragi različici iz usnja. Na voljo so številne barve in poslikave, od nedavnega pa lahko celo vsakdo ustvari svoj model: dovolj je, da na internetni strani izberete želeno velikost in barvo, pri Longchampu pa bodo nanjo izpisali ime ali želeno sporočilo ter vam jo dostavili v vaši čisto posebni različici.

Deli s prijatelji