NOVI OBRAZI

Lanvin ne gleda na leta

Objavljeno 20. julij 2012 17.40 | Posodobljeno 20. julij 2012 17.42 | Piše: A. F.

Modna hiša izbira manekenke ne glede na njihovo starost.

82-letnica na čelu oglasne kampanje.

Lanvin, francoska modna hiša z dolgoletno tradicijo, je pripravljena na nove spremembe v okviru oglasnih kampanj. Tokratno jesensko-zimsko kolekcijo namreč predstavljajo ljudje z ulice, med njimi celo gospa, ki šteje častitljivih 82 pomladi. Popolnoma nepričakovana poteza je v hipu spodbudila zanimanje modne javnosti in lov za skrivnostno žensko se je začel.

Jacquie Tajah Murdock je ime, ki izbrskali na plan raziskovalci. Gre za še vedno dejavno plesalko, ki je njega dni tudi aktivno nastopala. V svoj objektiv jo redno lovijo ulični fotografi, ki se trudijo ujeti njen edinstveni slog, ki je povsem očaral tudi Alberja Elbaza, kreativnega direktorja znamke Lanvin.

Javnosti je modna hiša že predstavila nekaj predstavitvenih fotografij, v kratkem pa lahko pričakujemo celotno kampanjo, v kateri blestijo ljudje z ulice.

Deli s prijatelji