SPREMEMBE

Lahko Tiffany izgubi svojo prepoznavno modro?

Objavljeno 08. avgust 2014 12.15 | Posodobljeno 08. avgust 2014 12.15 | Piše: B. G.

Najbolj znana draguljarna na svetu je na pragu velikih sprememb.

Čeprav so prepoznavni logotipi, barve in napisi tisto, kar v veliki meri predstavlja določeno znamko, so pri slavni draguljarni Tiffany & Co. mnenja, da nekaj sprememb ne more škoditi. Njihova legendarna svetlo modra barva je lahko celo ogrožena, saj je na kreativni stolček odločanja sedla nova direktorica Francesca Amfitheatrof, ki je za Vogue povedala, da se ne boji dati svojega lastnega pečata na slavne Tiffany škatlice.

»Morda se bom lotila omejenih izdaj, morebiti bom dodala tudi kakšen vzorec. Obožujem mešanje vzorcev,« je razkrila in s tem potolažila marsikaterega oboževalca prestižne znamke, saj so se tudi velika imena v modi že zbala, da bo uvedla drastične spremembe. A kot kaže, bo modra barva ostala, vsaj za zdaj.

Pri Tiffanyju Francesci očitno povsem zaupajo, saj so ji dali proste roke pri upravljanju prav vseh modnih dodatkov – od »poceni« obeskov za ključe, ki stanejo 100 dolarjev, do ročno narejenega nakita, vrednega na milijone dolarjev. Sicer pa njen življenjepis govori sam zase, saj se je šolala na prestižnih univerzah Central Saint Martins in Royal College of Art, svoje zamisli pa je do zdaj prodajala že v Gucciju, Chanelu, Marniju in Fendiju.

Deli s prijatelji