MARKETING

Konec mišičastih pozdravov pred Abercrombie & Fitch

Objavljeno 28. april 2015 17.00 | Posodobljeno 28. april 2015 17.00 | Piše: Da. M.

Izgubili glavni adut, na katerega so stavili pri priljubljeni znamki.

Zapravljanje kmalu ne bo več tako zelo vznemirljivo.

Priljubljena ameriška znamka mladostnih oblačil Abercrombie & Fitch (A&F) je znana tudi po tem, da vas ob vhodu v trgovino (ki je, mimogrede, vedno odišavljena z njihovim parfumom) pozdravijo postavni fantje z izklesanimi trebušnimi mišicami, ki jih seveda ne skrivajo pod majicami. Zdaj pa bodo morali pri A&F poiskati drugačen pristop za privabljanje kupcev. Spopadajo se namreč z očitki, da uporabljajo metode seksualnega trženja, večkrat pa so bili že obtoženi glede nepoštenega odnosa do zaposlenih.

Vodje poslovalnic po ZDA so dobili pismo iz uprave, v katerem je pisalo, da ne bodo več tolerirali seksualnega oglaševanja. »Nikjer ne bo več materiala, ki napeljujejo na seksualnost, v to pa so vključene tudi fotografije v trgovini in na vrečkah. Abercrombie & Fitch ne bo toleriral zaposlovanja glede na postavo in fizično privlačnost.«

Kako bo z najprivlačnejšo dobrodošlico nakupovalcev drugod po svetu, kjer ima znamka svoje trgovine, še ni znano.

image


 

Deli s prijatelji