TRIK

Kako vas ogledala prelisičijo v nakup

Objavljeno 25. november 2014 14.00 | Posodobljeno 25. november 2014 14.18 | Piše: B. G.

Kolikokrat se vam je že zgodilo, da vam je obleka v trgovini bolje pristajala kot doma?

Ogledalo v trgovini vas bo morda prikazalo drugače kot ogledalo doma.

Trik je v tako imenovanih »vitkih« ogledalih, ki vas na videz zožajo in dajo občutek, da vam nova obleka res pristoji in da jo preprosto morate kupiti. Čez lužo obstaja podjetje, ki izdeluje prav takšna ogledala, katerih namen je, da vam odvzame pet kilogramov.

Ustanoviteljica podjetja Belinda Jasmine sicer pravi, da so bila ogledala sprva namenjena za navadna gospodinjstva, da bi se ljudje v svojem domu počutili še bolje in da bi jih spodbujali k zdravemu načinu življenja. A v tem so priložnost videli tudi trgovci, ki so ogledala zgrabili z obema rokama. Nad njimi je posebej navdušena svetovno znana blagovna znamka, katere imena nočejo razkrivati in ima po svetu preko 450 trgovin, od katerih je večina opremljenih z »vitkimi« ogledali.

Da imajo ta ogledala dejanski vpliv na stranke, je pokazala tudi nedavna študija, ki je pokazala, da je kar 88 odstotkov strank v neki trgovini s spodnjim perilom na Švedskem kupilo oblačilo, potem ko so se v njem ogledale v »vitkem« ogledalu. A le 73 odstotkov se je odločilo za nakup po ogledu svojega odseva v navadnem ogledalu.

Mnogi v tem ne vidijo nič spornega, druge pa zanima, ali gre pri tem za obliko zavajanja kupcev.

Za še več modnih novic všečkajte našo facebook stran:

Deli s prijatelji