PREBOJ

Jacobsova »brca v rit« zaslužna za uspeh Slovenke

Objavljeno 02. julij 2014 11.22 | Posodobljeno 01. julij 2014 11.57 | Piše: B. G.

Modni oblikovalec Marc Jacobs je za novo kampanjo modele iskal prek družabnih omrežij in njegovo oko je ujelo tudi Slovenko, ki je postala del kampanje. Zdaj se ji odpira še več vrat v svet mode.

Prva fotografije Nine s kampanje Marc by Marc Jacobs.

Nina Ricci je 22-letna Slovenka, ki je osvojila Marca Jacobsa s svojim edinstvenim videzom. Kljub tetovažam, zaradi katerih je mislila, da ji kot manekenki ne more uspeti, je postala del odmevne kampanje Marc by Marc Jacobs.

Priznani oblikovalec je modele za kampanjo iskal prek instagrama in twitterja, kjer so morali slave željni »modeli« objaviti svoj selfi in ga označiti z #CastMeMarc (Marc, najemi me, op. p.). Prijavilo se je prek 70 tisoč ljudi, med katerimi niso vsi nujno modeli, kasneje pa je 50 izbranih srečnežev dobilo priložnost osebno spoznati Marca. Izbor so nato skrčili na 30 ljudi, na koncu pa jih je zmagalo devet, tudi naša Nina. »Celotna izkušnja je bila nora in tako zelo, zelo nepričakovana. Niti enega slabega vtisa. Marc je zelo zabaven, predvsem pa me je impresioniral s svojo preprostostjo,« nam je povedala Nina, ki jo boste na fotografijah kampanje prepoznali po modrih laseh.

Ni pričakovala tega

Nina se prej sicer ni zares ukvarjala z manekenstvom, a po tej izkušnji se ji je svet obrnil na glavo in prav mogoče je, da se ji obeta zelo uspešna kariera modela. »Za mano je že kar nekaj manekenskih podvigov, vendar nič na tako profesionalni ravni, kot je bilo to. Objektivom se rada nastavljam že od nekdaj, ampak zaradi malo drugačnega videza (tetovaže) si nikoli nisem mislila, da bi se lahko s tem resno ukvarjala.«

A ker se svet mode spreminja vsak dan, so očitno tudi tetovaže postale del njega, zato si Nine želi vse več oblikovalcev. »Odkar sem se vrnila iz New Yorka, ponudbe kar dežujejo in mislim, da je zdaj res že čas, da se začnem resno ukvarjati s tem. Vse skupaj je bila v bistvu ena velika 'brca v rit', da se zbudim. Sicer pa se že dogovarjam s še enim velikim imenom v modi, vendar podrobnosti žal ne smem izdati, dokler ni uradno. Vse kaže na to, da se zelo, zelo kmalu vračam v New York.«

Prve fotografije kampanje Marc by Marc Jacobs lahko vidite zgoraj, končni rezultat pa bo objavljen avgusta v reviji Teen Vogue.

Deli s prijatelji