INTERVJU

Ivana Šundov: Vsi bi radi uspeli, a za to nič naredili

Objavljeno 27. februar 2013 11.20 | Posodobljeno 27. februar 2013 11.21 | Piše: A. F.

O modi in njenih zadnjih projektih smo spregovorili z voditeljico Ivano Šundov.

Obraz, ki ga zdaj že dobro poznamo s televizijskih zaslonov in ki nas je nazadnje s svojim prefinjenim modnim stasom navduševal v oddaji Agencija Milano, Ivana Šundov, je tista zvezdnica, ki ji modni trendi niso tuji. Z njo smo se tokrat na kratko pogovorili o njenih projektih in o njenem videnju mode.

Nedolgo tega smo vas lahko spremljali v oddaji Agencija Milano, v kateri ste se ponovno pojavili na domačih televizijskih zaslonih. Kako se je snemanje odvijalo v vaših očeh?

Celotna ekipa je bila res super, zato ne morem o snemanju reči nič slabega. Delo z mladimi je vedno zanimivo, saj ti dajo neko posebno energijo. Naša snemanja so bila sproščena in polna humorja, prav tako pa smo se s sovoditeljema Almo in Jurijem lepo ujeli, kar je zlasti za oddajo tovrstnega tipa nujno. Všeč mi je bilo, da so si vsi tekmovalci želeli uspeha in jim nobena naloga ni bila težka ali odveč. Zdi se mi, da je pri nas preveč take miselnosti, da bi vsi radi le uspeli, za uspeh pa najraje ne bi nič naredili.

image

Zdi se, da vas v vlogi voditeljice vidimo kar pogosto, na družabni sceni pa malo manj. Kako to?

Običajno delam tako, da delam pri nekem projektu, in ko ga zaključim, grem. Projekt snemanja oddaje Agencija Milano pa je bil malo daljši, zato sem tudi dlje tu.

Kot voditeljica z obilo izkušenj gotovo opazite razliko med publiko doma in v tujini. Kaj so tiste značilnosti, ki nas ločujejo?

Publika niti ni tako zelo različna. Lahko bi le rekla, da je tista v državah južneje od Slovenije nekoliko bolj odzivna in živa, ko gre za snemanje oddaj v studiu. Publika ti tam daje boljšo povratno informacijo. Je pa tudi to zelo odvisno od prireditve, ali gre za nekaj na državnem ali nekaj na bolj lokalni ravni. 

Prav ob koncu resničnostnega šova smo vas začeli videvati tudi na oglasnih panojih za znamko Lisca. Kdaj se je začelo to sodelovanje?

Z Lisco smo sodelovanje sklenili že precej časa pred oddajo Agencija Milano. Predstavitev kolekcije oblačil se je namreč odvila že julija lani, a proces od predstavitve v Portorožu pa do prodaje je bil dolg in oblačila so na police prišla šele zdaj, z njimi pa tudi kampanja, čeprav sem si želela, da bi se vse skupaj odvilo hitreje, a v modnem svetu to ne gre tako naglo.

Kako bi opisali ločnico med stilom Slovenk in Hrvatic? Je moč opaziti razliko ali smo si na modnem področju vendarle nekoliko podobni?

Na to vprašanje naletim dokaj pogosto. Tudi v Ljubljani vidiš, da se dekleta, ženske lepo uredijo in da se spoznajo na modne trende. Drži pa, večinoma, da se Zagrebčanke in Beograjčanke precej rade urejajo. To je za njih zelo pomembno in to zelo cenijo.

Deli s prijatelji