VROČE

Golota in strast v modnem svetu

Objavljeno 23. april 2012 12.30 | Posodobljeno 23. april 2012 12.30 | Piše: A. F.

Spolnost vedno vzbudi zanimanje, česar se zavedajo tudi snovalci oglaševalskih kampanj.

Oglasna kampanja Diesel.

Da se seks prodaja, je dobro znani pregovor, ki še najbolj velja za modni svet. Ta namreč hiti od ene do druge oglaševalske kampanje, vsaka pa je pogumnejša, bolj seksapilna in na sploh ponuja več kot prejšnje.

Seksi kavbojke

Ena drznejših modnih znamk v oglaševanju je Diesel, kjer jih ni strah meja dobrega okusa. V kampanjah radi pokažejo na pol gole manekene in manekenke, ki pogosto pozirajo po napotkih starodavne indijske Kamasutre. Šli so celo tako daleč, da so se odločili za zelo nazoren slogan: Seks se prodaja najbolj, mi pa žal prodajamo džins.

Tom Ford ne pozna meja

Modni oblikovalec, za nekatere pa tudi mojster seksa v oglaševanju, Tom Ford, ki ustvarja pod lastno blagovno znamko, vodil pa je tudi modni hiši Yves Saint Laurent in Gucci, je verjetno eden izmed najbolj prepričanih kontroverznežev v svetu mode. Čeprav je Tom že četrt stoletja odkrito v zvezi z Richardom Buckleyjem, mu čuta za objektificiranje ženskega telesa nikakor ne manjka. Običajno si največjo mero drznosti privošči pri oglaševanju parfumov. Tako je začel zelo nežno s kampanjo za Yves Saint Laurent, ki je nosila ime heroin, hkrati pa prikazovala popolnoma golo dekle v trenutku ekstaze, ko nosi le šminko in parfum.

Korak naprej je naredil pri modni hiši Gucci, kjer se je namesto z golim telesom poigraval le z intimno frizuro. Ta je bila spretno oblikovana v slogu znamke in njenega logotipa s črko G. To je tudi ena izmed Tomovih oglaševalskih kampanj, ki je bila najbolj na udaru cenzure in splošnega ogorčenja. Slavni modni fotograf Mario Testino, ki je posnel sporno fotografijo, pa je s kampanjo še bolj zaslovel.

Mednožje za piko na i

Če bi si mislili, da se tu zgodba o Tomovi drznosti konča, bi se pošteno zmotili. Ker bi šel po vseh seksualnih provokacijah s svojo drznostjo lahko le gor ali dol, se je naposled odločil za korak višje. Za lastno znamko parfuma Tom Ford je pričaral eno najbolj kontroverznih oglaševalskih kampanj doslej. Ta kampanja je oglaševala parfum za moške, na fotografijah pa je prikazovala – da, uganili ste – razgaljene ženske. Vse, kar nas loči od pogleda na razgaljene venerine griče, je parfum, ki nonšalantno počiva med ženskimi nogami ali pa se – v drugi različici iste oglasne kampanje – šopiri med ženskimi prsmi.

Vedno več golote

Ker je golota danes že najobičajnejši del vsakdanjika, je pričakovati vse več drznosti v modi in modnem oglaševanju, saj je naš prag vzbujanja čedalje višji, odzivamo pa se očitno samo še na šokantno in še nevideno.

Deli s prijatelji