MODEL

Givenchy predstavil povsem drugačno Julio Roberts

Objavljeno 11. december 2014 12.45 | Posodobljeno 11. december 2014 12.45 | Piše: Da. M.

Igralka je skrila svoj bleščeči nasmeh.

Take Julie še nismo vajeni.

Julio Roberts vsi poznamo po širokem nasmehu, taka se največkrat predstavlja tudi v različnih kampanjah kozmetičnih in modnih hiš. A tokrat nam jo bo Ricardo Tisci, kreativni direktor hiše Givenchy, predstavil drugačno. Mračne fotografije, resen obraz in črna oblačila bodo glavna nit kampanje, s katero bo Givenchy predstavil svojo pomladno kolekcijo. »Razpoloženje modne revije je bilo o usmerjeno k močnim, odločnim ženskam in Julia je njihova odlična predstavnica,« je za WWD povedal Ricardo Tisci. Fotografije sta posnela Mert Alas in Marcus Piggott, na njih pa so v prvem kadru oblačila, Julia pa je skoraj brez ličil in dodatkov.

»Odločil sem se, da jo prikažemo kot intelektualno, resno in naravno. Gre za drugačen, svež pristop k videnju Julie,« pravi oblikovalec, ki je nad igralko navdušen. »Všeč mi je realnost v kampanjah. Danes se mi zdi zelo moderno, da smo resnični. Ne želim prikazovati le oblek, ampak to, kar resnično prodajamo. Mislim, da gre za zelo odkrito kampanjo,« je še povedal za omenjeni portal.

O zvezdi njegove kampanje je dejal, da je neverjetna ženska, smešna, ironična, pametna in kultivirana. »Ona se ne izpostavlja na rdečih preprogah, zabavah, facebooku in instagramu. Resnično predstavlja mojo žensko,« pravi Tisci, ki je v lanski kampanji gostil ta hip zelo iskano manekenko Kendall Jenner.  

 

Deli s prijatelji