Vrhunec tednov mode je zagotovo pariški, ki poteka od minulega torka, končal pa se bo v sredo. Med vikendom so se v francoski prestolnici zvrstile številne modne revije, na katerih so najboljši modni oblikovalci dokazali, da luksuzu ekonomska kriza ne bo prišla do živega. Tako so modne hiše Celine, Chloe, Jean Paul Gaultier, John Galliano in Christian Dior poskrbele za modni spektakel.
Bo Galliano izgubil stranke?
Za naslednje poletje si je oblikovalec Bill Gaytten, ki ustvarja za znamko John Galliano, zamislil žive barve in tridimenzionalna oblačila. Gayttena modni kritiki označujejo za pogumnega človeka, ki si je s svojim trdim delom prigaral priložnost ustvarjanja za tako veliko modno hišo. A ker so pričakovanja dandanes vse večja, so pri reviji Vogue zapisali, da njegove žive barve in geometrične oblike ne bodo zadovoljile zvestih strank hiše Galliano niti visoko profiliranih modnih navdušenk, ki v trendih vedno iščejo nekaj novega.
Chloe povsem svoja, Celine povsem nova
Drugače kot Gaytten so pri Chloe ostali povsem v svojem minimalizmu. V kolekciji pomlad-poletje 2014 dokazujejo, da lahko z novimi idejami dodajo svež veter oblačilom, a hkrati poskrbijo, da še vedno ostanejo prepoznavna znamka. Ženstvena oblačila so lahko tudi ohlapna, sproščena in v povsem nevtralnih odtenkih.
Nič kaj umirjeno in minimalistično pa ne bo poletje z znamko Celine. Phoebe Philo je uporabila barve, usnje in opazne detajle, ki vključujejo tudi kovino. Mešanica plisiranja in poigravanja z usnjem je oblikovalko prikazala povsem v novi luči. »Samo moč, samo moč ženskam,« je v zaodrju kolekcijo opisala Phoebe.
Gaultier za modele z osebnostjo
Jean Paul Gaultier se je s svojo revijo odmaknil od klasike in poskrbel za pravi šov. Na pisti so se sprehodila številna znana imena zabavne industrije, med njimi tudi igralka Rossy de Palma. Z revijo je obudil čase, ko so manekenke na brvi prikazale tudi svojo osebnost, ne zgolj bledo kožo, ki zakriva kosti. In obleke? Kljub temu da je bil šov v prvem planu, pa so v kolekciji tudi obvezni kosi naslednjega poletja – usnjene jakne, ozka krila in rožnate obleke.
Novi prostori za Dior
Vsako leto najbolj pričakovana revija je zagotovo revija hiše Dior, za katero ustvarja Raf Simons. Simons z vsako kolekcijo pokaže spoštovanje do znamke, za katero ustvarja, pri čemer se z modernim pristopom ne odmika klasiki, zaradi česar je Dior to, kar je. Kar za Rafa zagotovo ni enostavna naloga, saj je imel pri Jil Sander veliko več ustvarjalne svobode. A zdi se, da si po treh konfekcijskih kolekcijah že jemlje tisto, kar mu kot kreativnemu direktorju pripada. Spet ne bo šlo brez rož in poigravanja z volumni. »Ustvaril sem kolekcijo za poseben tip ženske, sofisticirano, a hkrati barbarsko. Želel sem si, da se boste vpraševali, od kod te ženske sploh prihajajo in kam gredo. So ženske iz novih prostorov z veliko spremembami in možnostmi,« je o kolekciji povedal Simons.