PONAREDKI

Družabna omrežja preplavljena s prodajo ponaredkov

Objavljeno 14. april 2014 14.50 | Posodobljeno 14. april 2014 14.51 | Piše: Da. M.

Pozor pred ponaredki na facebooku. Znane znamke se nikoli ne razprodajajo s 94-odstotnim popustom.

Priljubljenost družabnih omrežij izkoriščajo tudi zaslužkarji, ki na najlažji in najcenejši način zavajajo kupce. Od nagradnih iger z lažnivimi boni do prodaje ponaredkov, na vse lahko naletite na družabnem omrežju Facebook. 

Znane znamke se ne gredo totalnih razprodaj

Ena izmed zadnjih sumljivih strani, ki smo jih opazili, prodaja ponaredke športnih očal Oakley. Povezava nas pripelje do strani, ki je bila po naših preverjanjih domene ustanovljena pred komaj dvema tednoma v nekem kitajskem mestu. Naslednji dokaz, da gre za približek, ki hoče zavajati pod imenom priljubljene znamke, pa je, da tako znane znamke nikoli ne razprodajajo s 94-odstotnim popustom, saj je jasno, da bi si s tako nizkimi cenami zniževale ugled.

Tako lahko pozabite na poceni uggice, napol zastonj dizajnersko torbico Louis Vuitton ali ugodna in kakovostna očala. Čeprav marsikateri zagovorniki ponaredkov pravijo, da znamka niti ni pomembna, saj vsi izdelki nastajajo v isti tovarni, pa ne pozabite, da so ponaredki nezakonito blago. 

image

Deli s prijatelji