Sodelovanje švedske blagovne znamke z ameriškim oblikovalcem Alexandrom Wangom, ki ga že vsi nestrpno pričakujejo, se bo na policah prikazalo 6. novembra. Ta dan pa bo za H&M poseben tudi zaradi izida knjige, s katero bodo počastili deset let sodelovanj, s katerimi so modo najbolj priznanih oblikovalcev ponudili po dostopnih cenah.
V knjigi bo predstavljeno delo oblikovalcev, ki so sodelovali s H&M, ter fotografije, posnte med izdelovanjem in pomerjanjem oblačil. Knjiga z naslovom The First 10 Years nas bo spomnila na znamke in imena, kot so Stella McCartney, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Marni, Versace, Comme des Garcons, Matthew Williamson, Viktor & Rolf, Maison Martin Margiela, Roberto Cavalli in Jimmy Choo.
In seveda na Karla Lagerfelda, ki je bil prvi, s katerim so pri H&M sodelovali. »Okus in šik nista več vprašanje denarja, temveč tega, kako ustvarimo edinstveni smisel za slog. In to je prava revolucija v modnem svetu,« je leta 2004 izjavil Lagerfeld. Njegov citat pa si je prislužil mesto na naslovnici.
Del od prodaje knjig bo šel v dobrodelne namene.