Nekatere trgovine kupljena oblačila, ki jih hočete vrniti, sprejmejo brez posebnih vprašanj, spet druge pa so bolj sumničave in lahko v vas vzbudijo slabo vest.
Da bi bilo vračilo kosa, ki se je doma izkazal za napačnega, vedno uspešno, se že vnaprej pripravite na pot nazaj v trgovino in upoštevajte nekaj naših nasvetov.
Ne pretiravajte z naštevanjem razlogov, zakaj ga vračate. Tisti, ki si pripravijo dolgo zgodbo, postanejo še sumljivejši in prodajalka začne dvomiti o njihovih besedah. Vaš razlog naj bo zato kratek in jedrnat. Recimo: »Doma sem ugotovila, da mi kroj ne ustreza, zato se v obleki ne počutim dobro.« Kdo bi lahko oporekal temu?
Ne vračajte kosov brez etiket in računa. Ko enkrat odstrižete etiketo, jo vsaj do prvega nošenja oblačila shranite k računu, saj nikoli ne veste, ali jo boste potrebovali. Če boste kos vrnili z etiketo in računom, bo postopek precej lažji in manj stresen.
Preostale nasvete, kako čim uspešneje vrniti neposrečen nakup, najdete na Mični.