HUDOMUŠNO

Beckham s prstom nad Caro

Objavljeno 05. april 2013 20.10 | Posodobljeno 05. april 2013 20.12 | Piše: A. F.

Mladenič nadaljuje svoje delo za svetovno priznano znamko oblačil.

Cara in Romeo predstavljata znamko Burberry.

Modni gigant Burberry bo to kratko pomlad in poletje agresivno napadal trg z dvema, trenutno najbolj priljubljenima obrazoma v modnem svetu, desetletnikom, sinom nogometne legende Romeom Beckhamom in manekenko Caro Delevingne. Oba namreč nastopata v sveži kampanji, v kateri mladi Romeo hudomušno s prstom kaže na Caro.

Se bosta obdržala na vrhu?

Romeo je sicer v kampanjo modne znamke vnesel nekaj več dinamičnosti, kot bi jo ta imela sicer, in s tem poskrbel za večjo publiciteto, ki jo prinaša njegovo ime. Tako Cara kot Romeo pa si od sodelovanja lahko obetata še vidnejši status v modnem svetu, kjer velja, da se na vrhu uspe obdržati le redkim.

Jesen in zima še nedorečena

Čeprav vodilni pri znamki Burberry zagotavljajo, da obraz njihove kampanje za jesen in zimo še ni določen, pa vseeno namigujejo, da se bodo morda odločili podaljšati sodelovanje z Romeom, ki naj bi popolnoma očaral njihove kupce.

Deli s prijatelji