MODNA ZNAMKA

Armani s spremembami tvega ugled

Objavljeno 27. maj 2014 21.00 | Posodobljeno 27. maj 2014 21.00 | Piše: Da. M.

Spremembe pri kultni znamki oblikovalcu številni zamerijo.

Giorgio Armani s spremembo v poslovanju tvega svojo priljubljenost.

Priznani italijanski oblikovalec Giorgio Armani, ki ima v lasti svojo modno hišo, se je odločil za spremembe pri svoji znamki, piše Jutarnji list. Z drugačno strategijo tvega, da bo izgubil ugled prestižne znamke, saj se je osredotočil na liniji Armani Jeans in Armani Exchange, ki sta cenovno dostopnejši. V novi poslovni strategiji je naredil različne cenovne razrede, kjer skuša prestiž približati s cenejšimi kosi. S tem se je približal kupcem, ki si njegovih kosov doslej niso mogli privoščiti.

Armani na vsakem vogalu

Hkrati se je začel ukvarjati še s stvarmi, ki niso njegov primarni posel. Tako odpira lokale, hotele in proizvaja čokolado. S tem je Armani na tanki meji, da izgubi ekskluzivnost svoje znamke, saj postaja dostopen povsod in se iz ekskluzive spreminja v komercialo.

Armani je znamko v svet mode ponesel leta 1970 in takoj postal sinonim za moderen, profesionalen in prefinjen videz. S svojimi oblačili je osvojil poslovne moške, kmalu pa je začel oblačiti tudi zvezdnice na rdečih preprogah.

Zamerila mu je tudi Anna Wintour

O spremembah so italijanski mediji začeli pisati februarja, ko je mesto za glavno urednico Vogua Anno Wintour na Armanijevi modni reviji v Milanu ostalo prazno. Takrat so se modni novinarji razpisali, da je s tem Giorgiu, s katerim sta sicer dobra prijatelja, sporočila, da ne podpira njegovega uničevanja ekskluzivnosti znamke.

Sicer pa se spremembe v poslovni strategiji Armaniju še ne poznajo, saj njegovo podjetje ostaja zdravo. Lanski prihodki podjetja so bili 2,2 milijarde evra, kar je 4,5 odstotka več kot leto prej. Armani je od leta 2010 početveril število trgovin po svetu, zdaj jih ima 2500, kar je petkrat več kot znamka Louis Vuitton. Znamka Armani Jeans je imela do leta 2010 le 21 trgovin, zdaj pa že 722.

Kljub uspešnim rezultatom, se s spremembo poslovanja ne strinja eden izmed njegovih dolgoletnih sodelavcev John Hooks, ki je bil v podjetju vpliven direktor, a je leta 2011 dal odpoved.

Pa drugi?

Medtem ko ima Armani svojo strategijo, pa pri Louisu Vuittonu, Hermesu in Gucciju delajo povsem drugače. Vuitton je število cenejših torbic povsem minimaliziral, Gucci in Hermes pa sta cene še bolj navila in nagovarjata le najbogatejše. Prodoru in širjenju na množične trge se upirajo tudi pri Pradi.

Deli s prijatelji