AUDI

Poslovni karavan Audijeve šole

Objavljeno 24. marec 2015 20.30 | Posodobljeno 24. marec 2015 20.30 | Piše: Gašper Boncelj

A6 avant je zelo zmogljiv karavan, za popolno opremo pa je treba še doplačati.

Foto: Gašper Boncelj

Audiji se zadnja leta ne spreminjajo veliko, takšna je politika znamke, ki ji uspeha ne gre oporekati. Tako niti ob prenovi njihovega poslovnega modela A6 ni bilo pretresov, prej nekaj decentnih popravkov, ki so avtomobil poskušali primerno osvežiti.

Brez presenečenj

Testni primerek je bil karavanski avant z dvolitrskim dizelskim motorjem in močjo 140 kW ter najvišjim navorom 400 Nm v območju od 1750 do 3000 vrtljajev na minuto. Nosi tudi oznako ultra, kar pomeni, da so ga želeli narediti kar najbolj varčnega. Temu lahko pritrdimo, saj je avanta, katerega masa znaša 1,7 tone, mogoče voziti s porabo med 6 in 7 litri, pri čemer mislimo na normalno, a vendarle aktivno vožnjo s pospeševanjem pri potrebnih prehitevanjih. Z motorjem dobro sodeluje sedemstopenjski menjalnik z dvema sklopkama, ki nosi oznako S-tronic, nekdanjega brezstopenjskega multitronica ni več.

Niti podvozju ne gre ničesar prigovarjati, prinaša zanesljivo, a hkrati udobno lego, kar je najbolj opazno pri daljših vožnjah. Kabina je primerno zvočno izolirana, ureditev kakovostna, še vedno velja, da so stiki in spoji dovršeni, izbrani materiali pa na visoki ravni. Sedeži so dobro nastavljivi, malce športni, a ne neudobni. Le predvidljivosti je glede celotnega vtisa v notranjosti preveč, takšnega audija poznamo že dolgo, ni kakšnega presenečenja ali zelo novega elementa. Še posebno če vemo, kaj prinaša kabina novega TT.

Kaj smo pogrešali

Audi A6 je prostoren avtomobil, to velja tako za zadnjo klop kot za prtljažnik, ki je prav tako zelo urejen, obdan s primernim tekstilom, pričujoči je imel ob električnem odpiranju prtljažnih vrat tudi podobno samodejno delujoči rolo. A6 avant je imel v prtljažniku še posebno vrečo za smuči, ki jo namestimo v luknji v širšem delu naslonjala zadnje klopi, ki se deli v razmerju 60/40. Vse to ni slabo, a vemo, da imajo tekmeci še bolj praktičen sistem 40/20/40.

V velikem Audijevem karavanu si lahko po želji nastavimo marsikaj, tudi način odzivanja motorja in volana, glede na to, kako ekonomično ali bolj športno želimo voziti. Opremski paket business prinaša še kaj, na primer prijetno zunanjo in notranjo osvetlitev, električno nastavljanje sprednjih sedežev itn. A za ta denar – slabih 54.000 evrov – se nam le zdi, da bi moral biti tempomat tudi radarski, v avtu, ki je dolg 4,9 metra, smo pogrešali vzvratno kamero za parkiranje in še katerega od asistenčnih dodatkov, ki jih sicer pri znamki ne manjka.

Deli s prijatelji