OBRATI

Orlov pogled: moto guzzi V9 bobber

Objavljeno: 13.08.2017 08:30Posodobljeno: 13.08.2017 08:30

Moto guzzi V9 bobber obuja nostalgijo in trka na note trendovske motoristične retroscene.

Moto Guzzi je najstarejši evropski proizvajalec motornih koles. Na trgu je neprekinjeno prisoten že skoraj stoletje. Več kot 95 let je tega, kar so po prvi svetovni vojni, leta 1921, letalci Carlo Guzzi, Giovanni Ravelli in Giorgi Parodi v italijanskem Mandellu del Lariu na obronkih jezera Como porodili to danes legendarno znamko.

Orel je kot znak letalcev zaščitni znak Moto Guzzija tudi na posodi za gorivo. Vedno gleda v smer vožnje in skrbi za to, da korenine podjetja niso pozabljene. V Mandellu del Lariu stoji tovarna, podobna kakšni socialistični fabriki, z delavci v modrih kombinezonih, z zobotrebci ali čiki v zobeh, ko z rokami v žepu po opoldanski košti prihajajo nazaj na delo. Kleni okoličani, skoraj hribovci. Na šiht se pripeljejo z zgonjenimi fiati ali trikolesnimi motokultivatorji, ki jih žene Guzzijev zračno hlajeni dvovaljni agregat. Večen in neuničljiv je. Tak je od večnosti in tudi sam je večen. Ljudje tam izberejo tehniko, ki je trpežna in preprosta.

Družina V9: roamer in bobber

Zadnji v nizu modelov, s katerimi pri Guzziju obujajo nostalgijo ter trkajo na note trendovske motoristične retroscene, je model V9, ki nastopa v različicah roamer in bobber. Roamer je motocikel za vse tiste, ki se ogledujejo z motocikli, ki spominjajo na dvokolesnike sedemdesetih let prejšnjega stoletja, in je bolj uglajenih linij kot bobber. Ta je, nasprotno, nekoliko bolj robusten. Tehnika sedemdesetih v primeru guzzija v bistvu ne pomeni nič slabega, predvsem za potencialne kupce, saj jih prav ta pritegne ob dejstvu, da je zdaj zelo popularna scena klasičnih (retro) motociklov. Tehnika je torej nadaljevanje tiste, ki smo jo videli v modelu V7 II, z nekoliko povečanim obsegom prostornine agregata (s 750 na 853 kubičnih centimetrov), nekaterimi elektronskimi pomagali (ABS, nadzor nad zdrsom zadnjega kolesa TCS) ter mehanskimi izboljšavami (novi menjalnik, sklopka, bat in ojnica).

Upornik brez razloga

Bobber je motocikel, ki ne mara priganjanja v visoke vrtljaje, godil bo tistim, ki ne iščejo ekstremov in ne preizkušajo svojih meja in meja stroja. Zračno hlajeni dvovaljnik je dovolj močan, da lahko brez težav ponese poleg voznika še sopotnika(-co). Položaj za krmilom godi, razmerje širokega krmila in stopalk za noge je domišljeno. Voznik nadzira delovanje stroja na klasičnem enojnem števcu, ki ima sicer tudi osnovno elektroniko (ABS in TCS). Bobber seveda izpolnjuje okoljsko normo Euro4. S tradicionalno, a preizkušeno tehniko, debelimi balonastimi gumami, nekoliko robustno obliko in karizmo bo navdušil predvsem tiste, ki jih navdušujejo zlata leta motorizma ter sicer navidezno, malce postavljaško, rockersko upiranje brez razloga.

Tehnični podatki: moto guzzi V9 bobber

Motor: dvovaljni, štiritaktni, zračno hlajeni, 853 cm3
Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, kardan
Moč: 55,0 kW (74,8 KM) pri 6250 vrt./min
Navor: 62,0 Nm pri 3000 vrt./min
Zavore: spredaj kolut 320 mm, zadaj kolut 260 mm, ABS
Gume: 130/90 16, 150/80 B 16
Okvir: jekleni cevni
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, nihalka s parom blažilnikov
Teža s tekočinami: 199 kg
Medosna razdalja: 1465 mm
Višina sedeža: 780 mm
Posoda za gorivo: 15 l

 

Predstavitvene informacije

Komentiraj članek

Pred komentiranjem se prosim prijavite. Še nimate uporabniškega računa? Registrirajte se!

Pogoji komentiranja