GLC coupe je od družinskega tekmeca krajši (za 17 centimetrov) in lažji (do 200 kilogramov), zato je povsem pričakovano, da se skozi ovinke premika bolj gibčno in dinamično. Večji GLE coupe je okornejši, predvsem pri zaviranju voznik dodobra občuti težo avtomobila. A morda bo v prihodnje udobnejši tudi večji primerek, saj gre v resnici za starejši model, ki je nastal kot prenova modela ML. Kljub temu je zmotno mišljenje, da je z GLE coupejem kaj narobe. Še vedno gre za vrhunsko vozilo, ki ponuja ugodje pri bolj umirjeni vožnji. Toda manjši (in novi) GLC coupe je vendarle postavil nove standarde.
Hiter in obvladljiv
Novi GLC coupe je narejen na platformi modela C, kar je verjetno glavni razlog, da se avtomobil pelje tako udobno. Omogoča tudi bolj direkten stik s cesto in je lažje obvladljiv pri višjih hitrostih. Voznik ima nad njim popoln nadzor, brez nelagodnega nagibanja med ovinki. Tudi pri višjih hitrostih vse poteka brezhibno, le policijskim merilnikom hitrosti se morate izogniti.
Avtomobil je zaradi kupejevske izvedbe zelo drzen in tudi prepoznaven, zato se mnogi ozrejo za njim. Da je tako privlačen, je zasluga slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki je torej pri Mercedesu uspešno oblikoval še en model. Pri GLC coupeju je pri vsaki liniji poudarjen športni duh, enako velja za notranjost s športnimi sedeži. Avtomobil je z osnovnim GLC tudi osem centimetrov daljši in nižji za štiri. Na pogled sta si najbolj različna pri zadku, saj je kupejevska različica spuščena, drugače je postavljena tudi prepoznavna Mercedesova zvezda. Hitro postane tudi jasno, da je GLC coupe namenjen parom brez otrok. Pri Mercedesu še poudarjajo, da je idealen za pare, ki uživajo v športu. Najprej zaradi športne vožnje in nato zaradi obsežnega prtljažnika s 500 litri prostornine. Notri lahko brez težav naložijo kolo ali smuči in se odpravijo na počitnice. Takšna razporeditev avtomobila pa davek pobere pri drugi klopi, saj je s prostorom zelo na tesno (beri: sedi se zelo neudobno). Tudi spredaj bi lahko bilo več prostora, vsaj če se upošteva, da je avtomobil dolg 4,7 metra.
Le redko čez 10 litrov
Vsi modeli imajo štirikolesni pogon in devetstopenjski samodejni menjalnik. V Sloveniji nameravajo do konca leta prodati deset vozil in prihodnje leto 35. Sprva bodo ponudili dva dizelska motorja 220d (167 KM; 52.250 evrov) in 250d (204 KM; 53.670 evrov) ter enega bencinskega 250 (211 KM; 52.150 evrov). Ni malo denarja, ampak v primerjavi z GLE coupejem (od 77.000 evrov naprej) še vedno precej znosen znesek. V prihodnje bo na voljo tudi bencinski priključni hibrid 350e.
Bodo pa novi lastniki mercedesa glc coupeja zadovoljni ob pogledu na potovalni računalnik pri podatku porabe goriva. Tudi ob močnem priganjanju skozi ovinke poraba le redko preseže deset litrov (pri bencinarju), kar je za takšno velikost avtomobila in moč motorja precej soliden podatek.