Kia cee'd, ki ga poznamo od leta 2012, ni bil nikoli anonimen ali oblikovno zadržan predstavnik nižjega srednjega avtomobilskega razreda. S paketom opreme GT line, za katerega odšteješ 1500 evrov, je tovrstne zadržanosti še precej manj. Ključno vlogo igra dramatičnost, saj ne spregledaš agresivno oblikovanega prednjega odbijača s privlačnima štiridelnima meglenkama s kockastimi svetilnimi LED-elementi, kakršni so bili do zdaj rezervirani le za najbolj vročekrvnega GT s 150 kW (205 KM). Zgodbo o telesni govorici nadaljujejo plastične stranske obrobe, prednje in zadnje LED-luči, zadnji odbijač s temno spodnjo obrobo in dva zajetna izpuha.
Protihrupna zaščita
Vse prej kot neopazna so 17-palčna lita platišča z nizkopresečnimi pnevmatikami, s katerimi se cee'd pelje trše in na splošno stabilno. Ponudbo GT line, ki je namenjena različicam z 1,0-litrskim bencinskim turbomotorjem ali 1,6-litrskim dizelskim, zaokrožuje polepšana notranjost. Trikrak volanski obroč je oblečen v usnje in dopolnjen s poudarjenima držaloma za palca, stopalke so aluminijaste, enako velja za naslon levega stopala. Poznavalec opazi še imenitnejše oblazinjenje, s kromom polepšane detajle, osvetljene priključke za zunanje avdio in elektronske naprave ter iz aluminija izdelano stikalo za zagon motorja. Kdor je vozil nekdanjega in sedanjega cee'da, bo opazil še nekaj: novinec je zaradi kakovostnejše protihrupne zaščite med vožnjo precej tišji in bolj salonski – vključno z dizelskimi motorji, ki tečejo v primerjavi z marsikaterimi bolj uglajeno in svileno. Vse prej kot kratek je seznam novih asistenčnih in elektronskih sistemov. Med njimi najdeš pomočnika za samodejno bočno in pravokotno usmerjanje vozila v izbrano parkirno nišo, opozorilnik za vozila v mrtvem kotu in sistema za prepoznavanje prometnih znakov ter zaznavanje vozil pri vzvratni vožnji. Ljubitelje internetnih aplikacij zna ogreti 7-palčni zaslon z navigacijskim sistemom tomtom in podatkovno povezljivostjo s prikazom aktualnih prometnih informacij, vremenske napovedi in recimo stacionarnih radarjev.
Zmogljiv enolitrski motor
Raznolikost potreb in okusov dokazuje motorna paleta, v kateri igra najbolj zvezdniško vlogo majhen, a s turbopolnilnikom in poplavo tehnike podprt 1,0-litrski bencinski trivaljni T-GDI, s katerim bo Kia s časom nadomestila običajen 1,6-litrski štirivaljnik. Novinec ponuja 73 kW (100 KM) oziroma v naviti izvedbi 88 kW (120 KM) in vedno 172 Nm navora. Vse, ki ne znajo živeti brez prestavne avtomatike, zna razvajati 7-stopenjski robotizirani menjalnik z dvema sklopkama v povezavi z zmogljivostno posodobljenim 1,6-litrskim dizlom s 100 kW (136 KM).
Ponudba posodobljenega cee'da se začne pri dobrih 15.000 evrih, kar velja za različico z 1,4-litrskim bencinskim motorjem s 74 kW (100 KM). Za 1,0-litrskega T-GDI je treba odšteti 3500 evrov več, najdlje med vsemi cee'di pa seže 1,6-litrski dizel s paketom GT line za dobrih 24.000 evrov. Doplačilo za petvratnega cee'da je 400 evrov, za karavanskega SW pa 1000, kar velja brez joker popustov, med katerimi lahko izbira vsak kupec.