Pozabite na diskretnost! Tu gre za jasno koketiranje z ljubitelji športne mode in dinamične telesne govorice. Vznemirjenje, za katero je treba v obliki paketa doplačati 1500 evrov, se začenja s poudarjenim prednjim odbijačem in v njegova boka vgrajenima privlačnima štiridelnima meglenkama s kockastimi svetilnimi LED-elementi v slogu tistih iz novodobnih porschejev. Razkazovanje izklesanega telesa nadaljujejo plastične stranske obrobe, prednji in zadnji LED-žarometi, zadnji odbijač s temno spodnjo obrobo in dva nič sramežljiva ter s svetlečim se kromom obdana izpuha. Pika na i so 17-palčna lita platišča z nizkopresečnimi pnevmatikami, zaradi katerih se cee'd pelje in stoji bolj čvrsto in stabilno.
Skoraj germanski
Precej filozofije v slogu krilatice gran turismo odseva notranjost. A brez bojazni, cee'd ostaja v osnovi družinski avtomobil, pri katerem gre za ravno pravšnji ščepec športne pomade. Prednja sedeža sta zato brez izstopajoče visokih stranskih robov, ki delujejo imenitno, a med uporabo precej nerodno. So pa tu trikrak usnjen volanski obroč s poudarjenima držaloma za palca in z aluminijem dopolnjene stopalke – vključno z naslonom za levo stopalo. Zlahka opaziš še s kromom polepšane detajle, osvetljene priključke za zunanje avdio in elektronske naprave ter aluminijasto, ne pa plastično stikalo za zagon motorja.
To je hkrati avtomobil, v katerem zelo dobro sediš in težko nergaš nad trdoto plastike ali čezmerno uporabo svetleče se lakiranih plastičnih površin, na katerih se v novodobnih avtomobilih preveč očitno poznajo prstni odtisi. Ker gre za model z vrha ponudbe, velja ob asistenčnih varnostnih sistemih omeniti še vsaj 7-palčni zaslon z navigacijo in internetno povezljivostjo z aktualnimi prometnimi informacijami, vremensko napovedjo in stacionarnimi radarji. A da ne bo pomote, cee'd SW je v prvi vrsti karavan, zato ne prezreš 528-litrskega prtljažnika z vsem, kar imajo najboljši. V njegovem dvojnem dnu najdeš štiri priročna odlagališča za orodje in raznovrstne drobnarije. Rolo pa je takšen kot pri nemških konkurentih, kar pomeni s stranskimi vodili, ne pa v azijski ali ameriški izvedbi čez prostor neugledno napete ponjave – cee'd je po tej plati precej bolj germanski, kot si misliš!
Ne več samo racionalna izbira
Rahlo osvežen je od nedavne medgeneracijske prenove 1,6-litrski dizel, ki ponuja namesto 92 kW (128 KM) bolj konkretnih 100 kW (136 KM). Ali slednje opaziš, se zdi v primerjavi z dejstvom o dodatni zvočni zatesnitvi kabine manj pomembno. Kia cee'd je po tej plati precej salonski, čeprav ni niti prejšnji dizel spadal med glasnejše. In kaj pravi poraba? Tovarna obljublja 4,7-litrsko povprečje, ki ga v praksi večinoma dvigneš za slab liter, kar je glede na velikost in težo karavana, ki se tako glede športnosti kot lege pelje nadpovprečno, več kot korektno.
Kombijevski cee'd zadnje generacije je vse prej kot obroben igralec. V generacijsko prvi izdaji je bil to predvsem racionalen in dobro narejen avtomobil z izstopajočo garancijo. Danes je cee'd mnogo več, kar velja tako za avtomobilsko modo, tehniko kot športno obarvana čustva, na katera zna GT line zelo dobro igrati.
Kia cee'd sw 1.6 CRDi GT line navi 100 kW
|