OPEL

Corsa v petem krogu

Objavljeno 10. november 2014 18.10 | Posodobljeno 10. november 2014 18.12 | Piše: Gašper Boncelj

Oplov tekmec v množičnem razredu prinaša sveže poudarke.

Corsa v peti generaciji mersko skoraj ni spremenjena, atraktivnejši je njen videz. Foto: Gašper Boncelj

Opel ima v svoji ponudbi veliko modelov, corsa pa je za podjetje iz Rüsselsheima prav gotovo eden najpomembnejših. Tekmuje v natrpanem nižjem velikostnem razredu, v peti generaciji pa prinaša različne poudarke, ki glede na dosedanji izdelek deloma pomenijo konkretne spremembe, v določenem delu pa so le blaga nadgradnja.

Všečni videz

Pri novi corsi se niso odločili za bistveno drugačne mere, dolga je dobre štiri metre, tudi prostornost, naj gre za sedeže ali prtljažnik, ostaja na dosedanji ravni. Seveda je v isti sapi treba povedati, da večje zadrege s prostorom v corsi že do zdaj ni bilo, le prilagodljivost med prtljažnikom in sedežem je komaj povprečna.

Precej drugačen je videz avtomobila. Tako s sprednje kot zadnje strani deluje bolj všečno, sprednji del je malce podoben manjšemu adamu, zadek je morda bližje večji astri. Corsa je še naprej lahko opremljena s petimi vrati, lahko ima le tri, takrat je v zadnjem delu malce nižja.

Kabina je doživela konkretne spremembe: materiali so kakovostnejši, drugačna je postavitev sredinskega dela armaturne plošče, bolj všečni so merilniki za volanom. Tako kot vsi proizvajalci tudi Opel veliko poudarka namenja info-zabavnemu vmesniku, ki se zdi cenovno dostopen in ponuja veliko različnih funkcij. Upamo, da bo danes skoraj obvezna navigacijska naprava delovala bolje kot v predstavitvenem modelu.

Novi trivaljnik

Corsina motorna paleta se je razširila, predvsem na bencinski strani, kjer sta poleg dveh starejših atmosferskih motorjev zdaj na voljo tudi 1,4-litrski prisilno polnjeni agregat in manjši litrski trivaljni turbomotor v dveh izvedbah moči. Morda je najzanimivejši slednji, ki se izkazuje z lepim tekom in uglajenim delovanjem ter poudarja bolj tiho delovanje avtomobila. Corsa bo imela v ponudbi še nadgrajeni 1,3-litrski dizelski motor, ki izhaja iz nekdanjega sodelovanja s Fiatom, za naš trg pa utegne biti s stališča varčevanja morda zanimivejša izvedba na utekočinjeni naftni plin, na trgu se bo pojavila nekoliko pozneje.

Za corso pravijo, da ima popolnoma na novo pripravljeno podvozje in nedvomno prinaša bolj čvrsto lego z manj nagibanja pri vožnji skozi ovinke. Na prvih kilometrih je bila opremljena s 17-palčnimi kolesi in tršim vzmetenjem, kar bodo nemški kupci, ki vozijo po manj luknjastih cestah kot mi, morda pozdravili, pri nas pa se utegnejo bolje obnesti standardna nastavitev in manjša kolesa.

Corsa bo na slovenski trg pripeljala še pred koncem leta, ko bodo znane tudi cene. A da bi bile bistveno drugačne kot do zdaj, skoraj ne moremo pričakovati.

Deli s prijatelji